Ai niin pitää munkin tehdä neuvola-avaus :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppari

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
20 819
8
38
Tänään siis 4v neuvola ja poika sai rokotuksen ja käyttäytyi tosi hienosti. Olin jo valmiiksi ostanut sille kindermunan jota se piti sitten toisessa kädessä.
Viime kesän verikoe tuoreessa muistissa halusin välttää 15min itkusessiot.

Pituus 102cm
Paino 15,9kg

Outoa että paino oli noin alhaalla kun se kotona on 16,5 kg.
Piirtelyt sujui hienosti ja saksilla leikkaaminen.
Kuvasta poika sanoi ettei lehmä voi mennä tynnyriin kun se tukehtuisi sinne :whistle:
Ja lopuksi sitten neuvolatäti kysyi haluaako poika itse kertoa jotakin, joten se kertoi että oli ollut sirkuksessa jossa oli ollut 3 norsua jotka kärsillään heitteli palloja. Sanomattakin on selvää ettemme ole olleet sirkuksessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Ai saitko olla mukana? Meillä tyttö teki nuo itekseen, ei saanu mennä mukaan :/

meilläkin sai olla viel mukana. 5v neuvolassa ei sit vissiin enää. meillä ei tosin tullut rokotetta 4v neuvolassa. on se jännää miten nuo nappulat keksii noita juttuja.. mein poika väitti siskolleni puhelimessa että pappa on pudonnut katolta ja satuttanut jalkansa :xmas:

Minkä ihmeen rokotuksen se 4-vuotisneuvolassa sai? :o

Ps. Sinulle, joka pituutta kommentoit... ihanko oikeasti ihmettelet moista? Etkö katso ympärillesi? Etkö ole nähnyt muita lapsia? Vai onko sinun elämäsi jotenkin niin kummallisissa kantimissa, että lapsesi pituus on sinulle ylpeyden aihe? :)

Anteeks on ihan pakko tunkee tähän ketjuun :whistle:
Mun poika oli 4 vuotis neuvolassa tasan 100cm...ajatelkaa :laugh:
Syyttäkää isänsä puolen sukua pätkäjaloista :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Minkä ihmeen rokotuksen se 4-vuotisneuvolassa sai? :o

Ps. Sinulle, joka pituutta kommentoit... ihanko oikeasti ihmettelet moista? Etkö katso ympärillesi? Etkö ole nähnyt muita lapsia? Vai onko sinun elämäsi jotenkin niin kummallisissa kantimissa, että lapsesi pituus on sinulle ylpeyden aihe? :)

en vissiin sit oo muita lapsia nähny :)

Meillä 4 vuotias osallistunut rota-rokote kokeiluun ja sen takia osallistunut uuteen rokote ohjelmaan, missä siis jo 4 vuotiaana rokotus. Nämä siis vaihtelevat riippuen kuuluuko lapsi uuteen vai vanhaan rokotusohjelmaan.

Aaaaarrggghhhh, mä en ikinä muista varata neljävee-neuvolaa :headwall:
Toisaalta, vastahan poika on ollu kaks kuukautta neljä. Jos vaikka huomenna... *helskutin puhelinajat*

ei meillä kyllä pitäny leikata saksilla mitään, pitäiskö jo osata ympyräkin saksia? :o Meillä on 4,5-vuotias poika eikä kyllä varmaan saa saksilla edes viivaa pitkin :ashamed: Ja ihan normaalikokonen poika sulla on, toisin kun joku "viisas" tuolla väittää. Munkin poika on suurinpiirtein samankokonen (101cm ja 14,5kg) eikä oo kukaan valittanut koosta mitään.

Yhteistyössä