Ai mulla onkin takana kolme ihmesynnytystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmesynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmesynnyttäjä

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1557774

Minä en aiemmin tiennyt, että on ihmesynnytys jos ei päästä ääntäkään, mutta mulla on sitten kolme sellasta. Ei ole mies huomannut niitähehkuttaa, vaikka onkin ihan suoraan sanonut kaikille että helposti se kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmesynnyttäjä:

Minä en aiemmin tiennyt, että on ihmesynnytys jos ei päästä ääntäkään, mutta mulla on sitten kolme sellasta. Ei ole mies huomannut niitähehkuttaa, vaikka onkin ihan suoraan sanonut kaikille että helposti se kävi.

Niin, onhan se hienoa että se synnytys oli niin helppoa miehelle, jopa ihmeellisen helppoa. Ei vissiin mieskään tainnut päästää ääntäkään :whistle:

Minäkin olen synnyttänyt kaksi lasta huutamatta. Ensimmäisen synnyttäminen sattui mutta hengitin ja ähisin mutta en huutanut. Toinen syntyi veteen todella helposti ja mukavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmesynnyttäjä:

Niin, onhan se hienoa että se synnytys oli niin helppoa miehelle, jopa ihmeellisen helppoa. Ei vissiin mieskään tainnut päästää ääntäkään :whistle:

Ei hän itseään tarkoittanut vaan minua ja olen itsekin sitä mieltä, että helppoja on olleet. Vaikka tahtoisin niin en pystyisi kertomaan mitään kauheaa synnytyksistäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sama juttu täällä! :D Yhtään en karjunu kun keskityin siihen synnyttämiseen ja ponnistamiseen

Kaksi synnytystä takana ja muutaman kerran tuli vain kirottua, että perkele tästä tule mitään ja tirautettua muutama kyynel. Huutamiseen ei olisi ollut voimia...kaikki energia meni ponnistamiseen.

Sama juttu täällä, ihmesynnyttäjä olen. Mä olin niin väsynyt mun 2 synnytyksessä että hyvä etten nukkunut ponnistusvaiheissa, kun kipuakaan ei puudutteiden takia tuntunut. :P

En mäkään huutanut, välillä vain voivottelin etten jaksa enää. Naapurisalin äidin karjunta meinas häiritä mun keskittymistä, aivan kuin sikaa olisi tapettu :snotty:

Hitsi mäkin oon ihmesynnyttänyt... vai oonkohan sittenkään jos mä vähän ähkin saadakseni voimaa ponnistukseen... ei ei ei, ehkä mä en sittenkään ihmesynnyttänyt :D

itseasiassa en mä ookkaan. otinkin epiduraalin :D

mä en kans koko aikana päästänyt mitään ääntä, sillon supistusten ollessa voimakkaimpia niin huokailin kovaäänisesti ja pari kertaa miehelleni sanoin että helvetti kun sattuu, mutta kun anestesia setä tuli niin johan helpotti, sen jälkeen meikäläinen oli aivan hiirenhiljaa lapsen syntymään saakka, pieni ilon kyynel siinä tirahti kun vauvan sai syliinsä. ja näin ollut molemmistä synnytyksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Synnytittekö tekin luonnollisesti? :o

Luonnollisesti? Ekassa henkäilin vähän ilokaasua ja toisessa en sitäkään, mutta supistusta lisääviä piikkejä sitäkin enemmän, kun supparit loppui aina kuin seinään jostain syystä kesken synnytyksen.

no joo.. jos ei ois epiduraalia tai ilokaasua saanu niin oisin varmaan mieki huutanu kurkkutorvi suorana, muttaku oli kivut veks niin ei siinä sitä karjumista enää tarvittu...

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Synnytittekö tekin luonnollisesti? :o

Luonnollisesti? Ekassa henkäilin vähän ilokaasua ja toisessa en sitäkään, mutta supistusta lisääviä piikkejä sitäkin enemmän, kun supparit loppui aina kuin seinään jostain syystä kesken synnytyksen.

Niin. Tuon tekstin mukaanhan toi Alba synnytti luonnollisesti. Ei siis mitään keinotekoisia apuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
ööö.. Saakos siitä sitten jonkin kunniamaininnan jos synnyttää luonnollisesti?

Ei mun tietääkseni. Mutta on siinä vissi ero tuntemuksissa jos ei saa minkäänlaista kivunlievitystä. Kannattaa kokeilla! Aloittaja vertasi luonnollista synnytystä omaansa, niin onhan hänenkin täytynyt siinä tapauksessa synnyttää luonnollisesti, eikö?!

Alkuperäinen kirjoittaja Kipu on kaikille erilaista:
Minäkin olen synnyttänyt kaksi lasta huutamatta. Ensimmäisen synnyttäminen sattui mutta hengitin ja ähisin mutta en huutanut. Toinen syntyi veteen todella helposti ja mukavasti.

Minä synnytin luomusti,enkä siitä mitään sankariviittaa halua!

Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
ööö.. Saakos siitä sitten jonkin kunniamaininnan jos synnyttää luonnollisesti?

No ei mutta on se nyt eri asia huutamatta synnyttää luomuna kuin puudutuksissa...

Mulla luomu ja ponnistusvaiheessa kyllä muutaman kerran karjaisin. :D

Yhteistyössä