Ai miten hauska hammaslääkärireissu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
6,5kk vauvan kanssa olin suuhygienistillä.

Siinä se nainen sitten kyseli kaikkea ja kerroin, että vauva on nyt saanut vähitellen parin viikon ajan kiinteitä. Ei saa tuttipullosta eikä vielä ole toistaiseksi saanut mukistakaan vettä.

Tämän mielestä minun kannattaisi vähitellen alkaa lopettamaan imetystä koska en kuitenkaan tiedä, että millai tuota maitoa riittää. :D :D :D Sitten kun kerroin edellistä lasta imettäneeni melkein 2,5 vuotta niin tämä oli aidon järkyttynyt ja kysyi, että aionko nytkin imettää niin pitkään.

Ai että mulla oli hauskaa. Vai voi se maito vielä loppua yhtäkkiä. :D

No jopa oli suuhygienistillä kannanotto imetykseen :o Täällä on eka käynti 1.5v =)
Muoks vielä. Kävin kolmosen kanssa vauvana hammasläkärissä eri paikkakunnalla. Nuori suuhygienisti tyttö väitti kirkkain silmin et imetys ja varsinki ilta/yöimetys pitää lopettaa jo aika varhain koska maito muuttu sokerivedeksi :whistle:

on hirveästi sokeria jos vielä 1v ikäistä imettää. ja varsinkin jos öisin useasti imettää niin helposti sitte hampaat voivat alkaa reikiintymään. mutta tässäkin asiassa jokainen miettii mikä tärkeää se että 2,5v roikkuu tississä kiinni vai että hampaat ei turhaan reikiintyisi,,,,

No jopa oli suuhygienistillä kannanotto imetykseen Täällä on eka käynti 1.5v
Muoks vielä. Kävin kolmosen kanssa vauvana hammasläkärissä eri paikkakunnalla. Nuori suuhygienisti tyttö väitti kirkkain silmin et imetys ja varsinki ilta/yöimetys pitää lopettaa jo aika varhain koska maito muuttu sokerivedeksi
Lainaa

onko sinulla todella tietoa ettei maito ole sokeripitoista?se meinaan on todella sokeripitoista.

Yhteistyössä