Ai meillä paljon leluja muka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Meillä 11kk ikäisellä on:

-kaksi nuppipalapeliä
-viisi kovalehtistä kuvakirjaa, viisi tavallista lastenkirjaa
-kolme unilaulua soittavaa pehmolelua
-yksi ääntelevä pehmo
-yksi helisevä pehmo
-viisi vauvalahja-pehmoeläintä
-neljä helistintä
-fisher price kännykkä
-leluauto

Vauva leikkii useimmiten palapeleillä, ääntelevällä pehmolla, kännykällä tai sitten ihan muovikipoilla ja kulhoilla.

Anoppi tuossa kävi ja kauhisteli kun meillä on niin kamalasti leluja. Ja minun mielestä meillä on tosi vähän, itse ei olla ostettu kuin yksi lelu. Lelut mahtuu yhteen pieneen laatikkoon. Helistimet ja unilaulupehmot on sitä paitsi menossa säilöön ennen 1v synttäreitä, jolloin varmaan taas leluja lahjaksi saa.

teiltä itseasiassa puuttuu kaikenlaista. varmaan jotkut palikat tai päällekäin aseteltavat kupit tai rengaspyramidi ois kiva, tietty synttärit on kohta, joten ei välttis tarvi itse ostaa.
http://www.yhteishyva.fi/vapaa-aika_perhe/lapset_kasvatus/lelujen_ostajan_opas_lelu_laps/fi_FI/1_vuotiaan_lelut/

Nuo viisi pehmoeläintä on vielä lastenhuoneen hyllyllä, eikä edes siellä lelukopassa. ja lelukoppa on kooltaan 30cmx30cm ja kansi menee kiinni! Onhan tuokin toki paljon jos lattialle levittää, mutta mielestäni tosi hillitysti.

teiltä itseasiassa puuttuu kaikenlaista. varmaan jotkut palikat tai päällekäin aseteltavat kupit tai rengaspyramidi ois kiva, tietty synttärit on kohta, joten ei välttis tarvi itse ostaa.
1-vuotiaan lelut - Lelujen - ostajan opas - Lapset & kasvatus - Vapaa-aika & perhe - Yhteishyva.fi

Juu, nuo palikat ja rengastorni on (äidin) 1v synttäritoive. Nyt pinoaa tyhjiä jugurttipurkkeja. Soittimia haluaisin myös, esim. rytmimunan ja tampuriinin.

Meillä on 3vee ja 11kk ja lasten kaikki lelut mahtuu kahteen ikean siniseen kassiin + duplot+ junarata.

Kerrallaan leikeissä on noin yksi ikean kassillinen. Olen koittanut pitää lelumäärän tuossa ja laitan aina vanhoja kiertoon, jos uusia tulee.

[QUOTE="a p";23545451]Juu, nuo palikat ja rengastorni on (äidin) 1v synttäritoive. Nyt pinoaa tyhjiä jugurttipurkkeja. Soittimia haluaisin myös, esim. rytmimunan ja tampuriinin.[/QUOTE]

nii ja hiekkaleluja kannattaa toivoa meidän pihan reunassa jo pilkottaa ruoho, eipä aikaakan kun pääsee hiekkikselle lapioimaan

Voisin lisätä toivelistaan kastelukannun ja kylpyleluja. Meidän 7kk tutkii niitä vielä ilman "vettä", mutta kesällä voisi leikkiä ulkona vesivadin ääressä. =)

Yhteistyössä