Ai kun kiva :( Joku ryttäsi meidän autoa etukulmasta ja pakeni paikalta.

Niin meillä toimitaan niin kuin toivottais toistenkin toimivan...
Reilu vuosi sitten mä mein uudella farmarilla (siis meille uus) onnistun saamaan sittarin parkkiksella pientä lommoa toisen auton takapuskuriin (ei ollu ihan vielä hahmottunu mein auto mulle).
Jälki oli pieni mutta siitä huolimatta jäin odottelemaan toisen auton omistajaa parkkikselle.
Annoin hänen itsensä päättää että onko korjauksen arvoinen.

No tokihan hän halusi sen korjauttaa.
Kiros kun oli edellisellä viikolla oulussa joku potkinu toisen puolen ovea ja tehny naarmuja sinne mut tätä tyyppiä ei ollu saatu kiinni.

Onhan tuo mies sanonu että vituttaa että noin pikku jutun takia nous meillä vakuutukset mutta tiedän että hän olisi tehnyt samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Kysyttiin lommon korjauskustannuksesta huollosta ja maksaa 500 ?. Jollekin tuo voi olla pieni raha mutta ei meille. Omavastuu on kuitenkin vain 120 ?.

Mä miettisin kuitenkin vielä, että kannattaako vakuutuksesta rahojen ottaminen, eli kuinka paljon vakuutusmaksut tulevat nousemaan verrattuna koko kustannuksen maksamiseen itse. Jos vakuutusmaksu nousee esim. 50?/kk, ja kuinka kauan kuluu bonuksien uudelleen nousemiseen, eli sen vakuutusmaksun pienenemiseen, verrattuna siihen, että jos maksattekin tuon 500? nyt omasta pussista... kumpi siis pitkällä aikavälillä on teille edullisempaa?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa harmailemassa:
Nyt tuli lopullinen arvio auton korjaushinnasta ja se on 1800 ?, eli maksetaan mielummin kuitenkin se omavastuu. PRKLE V*TTU S*TANA

Mutta mutta..vaikuttaako bonuksiin jos jotenkin saisitte todistettua että ei oo itseaiheutettu? Meillä auto joutu ilkivallan kohteeksi ja ilkivaltavakuutuksessa onneks korvaukset ei vaikuta bonuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa harmailemassa:
Nyt tuli lopullinen arvio auton korjaushinnasta ja se on 1800 ?, eli maksetaan mielummin kuitenkin se omavastuu. PRKLE V*TTU S*TANA

Mutta mutta..vaikuttaako bonuksiin jos jotenkin saisitte todistettua että ei oo itseaiheutettu? Meillä auto joutu ilkivallan kohteeksi ja ilkivaltavakuutuksessa onneks korvaukset ei vaikuta bonuksiin.

En tiedä vaikuttaako bonuksiin :o Tässä on vielä kaikki niin kesken. Tänään tuli vasta poliisilta postia kotiin että ovat vastaanottaneet rikosilmoituksen.

Yhteistyössä