J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:NamMä tein yhdessä vaiheessa kauheasti sämpylöitä, mut nyt mä en tiedä mihin se ohje katos |O ( ohje oli helppo, mut enhän mä sitä silti muista ulkoa
)
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:NamMä tein yhdessä vaiheessa kauheasti sämpylöitä, mut nyt mä en tiedä mihin se ohje katos |O ( ohje oli helppo, mut enhän mä sitä silti muista ulkoa
)
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:NamMä tein yhdessä vaiheessa kauheasti sämpylöitä, mut nyt mä en tiedä mihin se ohje katos |O ( ohje oli helppo, mut enhän mä sitä silti muista ulkoa
)
Mä mitään ohjetta oo tarvinnu ees.Vettä, hiivaa, suolaa ja kaurahiutaleita/porkkanaa/ym.
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Siis ihan kauheeta se tuoreiden sämpylöiden lemu kotona, älä vaan tee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Siis ihan kauheeta se tuoreiden sämpylöiden lemu kotona, älä vaan tee![]()