Ai kamala kohta pitää laittaa päiväkotihakemus vireille, vaikka mulla ei ole työkuvioista vielä mitään tietoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Sen tiedän, että toukokuun alusta alkaa työt, mutta mitä ja mihin aikaan, siitä ei ole hajuakaan vielä, tai no sen verran, että aikaisintaan 6.45 alkaa työt tai sitten myöhemmin.
Jotenkin tuntuu vielä niin kaukaiselta tuo toukokuu ja silti pitää jo hoitopaikkaa hakea. Kaveri on hakenut lapselleen hoitopaikkaa vuoden alusta lähtien ja vieläkään ei ole mitään tietoa hoitopaikasta, kun olivat kaupungilla hävittäneet hakemuksen, siellä ne kuulemma nyt jotain sähläävät.

Sen tiedän, että tarhapaikkoja on vähän ja mun olisi saatava lapset johonkin noista lähellä olevista päiväkodeista.

Voit hakemukseen laittaa arvioidun hoitoajan ja sitten ku hoito alkaa ilmoitat todellisen hoidontarpeen. Ota ihmeessä selvää myös ryhmäperhepäiväkodista, kolmiperhepäivähoidosta yms!

Voit hakemukseen laittaa arvioidun hoitoajan ja sitten ku hoito alkaa ilmoitat todellisen hoidontarpeen. Ota ihmeessä selvää myös ryhmäperhepäiväkodista, kolmiperhepäivähoidosta yms!

No vilkaisin noita ryhmäperhepäiväkoteja mitä täällä on, niin niihin juurikin on tuo kaverin lapsi hakenut ja sinne ei taida ihan helposti päästä, kun ovat niitä pienryhmiä. Ja mun olisi jostain saatava auto kokoaikaisesti käyttöön, ovat sen verran kauempana nuo hoitopaikat. Tuossa olisi ihan lähellä muutama päiväkoti, joihin onnistuisi viedä ilman autoa lapset ja ehtisi vielä töihinkin, tosin vaikka auto olisikin käytössä, niin kauhean kauas en pysty lapsia viemään, kun noi päiväkodit aukeavat 6.30 ja töissä on kenties oltava 6.45

Meillä aukeaa päiväkoti yleensä 6.30 mutta jos jollakin perheellä on tarvetta niin silloin avataan jo 6.15 kannattaa kysyä löytyykö joustoa.
Kaikkein fiksuinta on joko soittaa tai mennä puhumaan suoraan päiväkodinjohtajalle. Hän tietää suositella minne teidän tapauksessa kannattaa hakea.

Minulla sama edessä. Tosin työpaikkakin pitäisi löytää, eikä mitään tietoa tarvitseeko iltahoitoa vai saanko päivätyötä. Toivottavasti ei tarvitse lapsia pompottaa päiväkodista toiseen.

Yhteistyössä