ai että mun niin tekis mieli

  • Viestiketjun aloittaja tympäsee
  • Ensimmäinen viesti
tympäsee
ottaa pari päivää vapaata. Hypätä junaan, mennä helsinkiin, shoppailla siellä ja käydä rauhassa syömässä, viettää yö jossain rauhallisessa paikassa ja seuraavana päivänä jatkaa shoppailua, ja rentoutua.

Masentaa vaan tää todellisuus, mies lomautettuna, rahat loppu, lapset kiukkuaa. Ainut mikä on ihanaa, tää kesä!!

Mistähän sais rahaa repäistyä et pääsis ees ruokakauppaan..

Huoh.....
 
:flower:
koita jaksaa...meillä mies saa kyllä ainakin toistaseks käyä töissä, mut silti tuntuu et ei raha piisaa... :( ite niin huonoilla tuloilla kotona ja asuntolainakin maksettavana... ei kivaa...

toivottavasti saatte käytyä ees ruokakaupassa...ja jos vaan suinkin kehtaa/omatunto sallii, ni sossustahan vois pyytää apua rahatilanteeseen..vaik eipä sieltä varmaan paljoa saa, mut ees sen verran et pääsee ruokakauppaan... itellä vaan olis hirveän suuri kynnys mennä sinne, mut ehkä sitä hätätilanteessa on pakko...mut tsemppiä...
 
ap
Lasten tileillä on onneks muutama kymppi, pitää sieltä lainata kauppaan. Mut taas tänään tuli 400e lasku ja lainan korotkin ois kohta maksettava mut tilit huutaa tyhjyyttään. Eikä tiiä millon liitto alkaa lomautusrahoja maksamaan ku sielläkin ruuhkaa.. Onneks kesällä saa lomarahat, mut mitenhän sinne asti pärjää, saa nähä. Onneks miehen isä on luvannu jeesata mut ei kehtaa siltäkään pyytää, mut pakko kai se jossain vaiheessa sit on...
 
vieras
Mun tekis mieli saada vapaata. No siis kotona oon, mut neljän yh enkä pääse lyhyitä ruokakauppa reissuja lukuunottamatta ikinä mihinkään :( Nyt on sairastettu kuukausi ja oon aivan lopussa :ashamed: no kiitti kun sain valittaa ees täällä :(
 

Yhteistyössä