V
vieras
Vieras
Meillä on 5kk ikäinen vauva, jonka hoidosta mies ei tunnu olevan kiinnostunut. Hän on viimeisen kahden viikon ajan ollut joka päivä harrastuksensa parissa useita tunteja kerrallaan. Lisäksi nyt oli juomassa juuri kaksi päivää, tietty makaa tuolla krapuloissaan sängyssä nyt. Herättelin tuossa vähän aikaa sitten miehen väkisin, ja syntyi aimo riita... Oikein kunnon huutoa..
No, mies sanoi, että nukkuu krapulansa pois ja lähtee sitten lopullisesti. Enpä tiedä miten suhtautuisin. Olen kyllä nytkin käytännössä melkein kuin yksinhuoltaja, kaiket ajat täällä yksinään tuon pienen suloisen vauvan kanssa. Mutta silti on tosi paha olla. Itkettää. Kuinka toinen voi ajatella vain omaa napaansa. Minä hoidan meidän lastamme kaiket päivät yksinäni...Hän kun on vielä varsin suuritarpeinen vauva, lepohetkiä ei juuri ole.
Äh, ei kai tässä mitään pointtia ollut, mutta pakko saada avautua jonnekin. :'(
No, mies sanoi, että nukkuu krapulansa pois ja lähtee sitten lopullisesti. Enpä tiedä miten suhtautuisin. Olen kyllä nytkin käytännössä melkein kuin yksinhuoltaja, kaiket ajat täällä yksinään tuon pienen suloisen vauvan kanssa. Mutta silti on tosi paha olla. Itkettää. Kuinka toinen voi ajatella vain omaa napaansa. Minä hoidan meidän lastamme kaiket päivät yksinäni...Hän kun on vielä varsin suuritarpeinen vauva, lepohetkiä ei juuri ole.
Äh, ei kai tässä mitään pointtia ollut, mutta pakko saada avautua jonnekin. :'(