me päästään juhlimaan...Ihanaa...Siis ihanaa...
Ai että mä nautin tästä huonon äidin fiiliksestä
Onko muita pahiksia...? :wave:
Ai että mä nautin tästä huonon äidin fiiliksestä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:nääh... peet olalle vaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Tai sitte mä nukahnadan kaverin sohvalle kun saa kerranki istuu rauhassa.. Ostaisko oikein tupakkaakin
:saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:Odotan jo iltaa saapuvaksi,että viedään lapset mun vanhemmille,sitten saunotaan rauhassa kahdestaan ja menoksi.. Paha mikä paha...
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Tai sitte mä nukahnadan kaverin sohvalle kun saa kerranki istuu rauhassa.. Ostaisko oikein tupakkaakin
ohhosähän meinaat pahikseksi heittäytyä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Niimpä..Tiedä sitten että miten noi lapset tästä selviää..
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:me päästään juhlimaan...Ihanaa...Siis ihanaa...
Ai että mä nautin tästä huonon äidin fiiliksestä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Tai sitte mä nukahnadan kaverin sohvalle kun saa kerranki istuu rauhassa.. Ostaisko oikein tupakkaakin
ohhosähän meinaat pahikseksi heittäytyä
![]()
![]()
Niimpä..Tiedä sitten että miten noi lapset tästä selviää..
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ai täällä on näin paljon pahiksia...
Mutta missä on paskanheittäjät.. *miten niin kerjään verta nenästäni*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Pitääpä maanantaina varailla terapia aikaa noille raasuille..
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mäkin vielä harkitsen sitä tupakkaa. Sit mä rupeen ruinaan sitä jossain vaiheessa kuitenkin. Mutta jos ostan omat niin vedän ku pahin kessukeuhko sitä koko illan...
![]()