Ai että mua ärsyttää tuo kissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirosana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirosana

Vieras
Siis jumalavita. Sillä on kupit täynnä törkeen kallista eläinkaupan ruokaa, ja ruokaa on ihan rajattomasti saatavilla. Ja silti, tästä huolimatta, se fakin elukka hyppii pöydillä ja varastaa ruokaa. Ja jos lapset ottaa jotain, ihan mitä tahansa syötävää tai juotavaa olkkariin, tää seitanan nälkäkurki kulkee perässä ja yrittää törkeästi varastaa lasten käsistä.

Mua oikeesti ärsyttää tää niin paljon! Mä tajuisin, jos tuo joutuis näkemään nälkää, mutta kun ei. Tuo ei edes tajua, mitä nälkä tarkoittaa.
Miten tuommoisen ruuan varastelun saa loppumaan?! Hermot menee, laitan tuon elukan kohta rukkastehtaalle materiaaliksi.

yks hyvä keino millä mä pääsin tosta, oikein itse laitat kulissit pystyyn, kun kissa on ottamassa suihkautat suihkepullolla kissan päälle vettä.. tämä muutaman kerran niin joha kissa oppii :D meillä toimi, 4 kertaa tartti tehdö ja loppu varastelut!

porukoilla menee toisinpäin... Raahataan kaupasta niska vääränä kallista sapuksaa ja mitä tekee kissi! Se nuolee pelkät soosit ja jättää ne lihat kuivumaan. Sit tunnin päästä on vinkumas lisää. Makutikkuja se vetää kyllä mutta ei niil elää voi.

Kaikki maut on koitettu mut mikää ei kelpaa sen paremmin.

Jos mä laitan leipäni päälle esim. kalkkunaleikkeen,on mun ympärilläni 3kissaa ja koiralipomassa huuliaan :D Ja jos sen leivän jättää kusireissun ajaksi pöydälle odottamaan,on turha luulla että se kalkkunarimpula olis paikoillaan. Kiitos meidän herkkupersikissimirrivanhus Neron(13v)
Myös kermajuustot, kalapuikot ja kanapihvit kelpaa...

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23209066:
vaihda ruoka merkkiä, se ei ilmeisesti tykkää siitä kalliista ruuasta. se vaan yleensä on niin, että nää kalliit ruuat ei jostain syystä maistu

No eikä kun se siis syö sitä omaansakin. Kuivaraksuja menee yli kaksinkertainen määrä annostusohjeeseen verrattuna (MaineCoonin penturaksuja) ja tuoreruokapusseja menee kolmesta neljään per päivä! (eläinkaupasta nääkin). Ruokaa oon antanut niin paljon, kuin ikinä vaan syö, siis kupit on täynnä koko ajan. Vuorokauden aikana syö siis suunnilleen tuon edellä mainitun verran.

Näitten lisäksi se siis varastelee ihmistenkin ruuat. Makkarat, juustot, leivät, lämpimät ruuat lautasilta, ihan kaikki menee minkä se kiinni saa.

meillä taas hyvin valikoiva katti, syö vain tiettyjä purkkiruokamakuja, esim. kana ei kelpaa. Kuivamuonaa sen sijaan se vetelis vaikka kuinka paljon, eikä haittaa vaikka siinä oliskin sitä kanaa =)

Mulla on kaapissa pitkä kenkälusikka ja sitä annostellaan sen mukaan miten kissa tottelee sääntöjä. Pöydille ei mennä, eikä myöskään mene kun minä olen kotona. Ja jos kaapeista norkoillaan tavaraa sen aikana kun olen poissa kotoa taas annostellaan kenkälusikkaa sen verran että muisti virkistyy ja ruokaa ei tipu loppupäivänä. Kyllä alkoi tuokin riiviö ymmärtämään mikä kannattaa pitemmällä mittakaavalla ja mikä ei. Nykyään kun tulen kotiin ei tarvitse ruveta rikki revittyä makaronipakettia siivoamaan lattialta eikä mitään muutakaan. Näin kissa saa oitis ruokaa kulhoon kun tulen kotiin. Jos taas sääntöjä on rikottu niin kenkälusikka annostus, telkeen vessaan loppupäiväksi ja ruokaa ei tipu. Hyvin on oppinut talon tavoille.

Mulla on kaapissa pitkä kenkälusikka ja sitä annostellaan sen mukaan miten kissa tottelee sääntöjä. Pöydille ei mennä, eikä myöskään mene kun minä olen kotona. Ja jos kaapeista norkoillaan tavaraa sen aikana kun olen poissa kotoa taas annostellaan kenkälusikkaa sen verran että muisti virkistyy ja ruokaa ei tipu loppupäivänä. Kyllä alkoi tuokin riiviö ymmärtämään mikä kannattaa pitemmällä mittakaavalla ja mikä ei. Nykyään kun tulen kotiin ei tarvitse ruveta rikki revittyä makaronipakettia siivoamaan lattialta eikä mitään muutakaan. Näin kissa saa oitis ruokaa kulhoon kun tulen kotiin. Jos taas sääntöjä on rikottu niin kenkälusikka annostus, telkeen vessaan loppupäiväksi ja ruokaa ei tipu. Hyvin on oppinut talon tavoille.

Sääliksi käy kissaa teillä : (, onkohan sama meno lasten kanssa?
Kissanpäivistä ei teillä voida puhua.
Äläpä ihmettele sitten, kun kissa jonain päivänä alkaa pissailla ympäriinsä; voi tehdä sen ihan pelkästä stressistä.
Kuulut varmaan siihen säälittävään kissanomistajien ryhmään, joka kiikuttaa pissaavan kissansa piikille sen jälkeen, kun on itse sille ensin stressin aiheuttanut. Sinunlaisillasi ei ikinä pitäisi olla eläimiä; harmi vaan kun monikaan sinunlaisesi ei sitä ymmärrä : (.

Yhteistyössä