Ai että miten kateeIIinen nainen osaa olla itseään nuoremmille naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnekuohussa pitäisi aina pysähtyä hetkeksi miettimään. Se on sellainen jo lapsuudessa opeteltava taito. 26-vuotiaan kanssa ei ole pelattu tarpeeksi lautapelejä, niin on jäänyt tunnetaidot oppimatta.

• Tykkää
Reactions: Echo
Meillä on se nuorille naisille kateellinen kaikurouva vaikka se aina kieltää ja muuta yrittää selittää

Mutta kun täällä valtaosa on toista mieltä kuin hän niin oikeassahan me ollaan

Mä voisin muotoilla otsikon "ai että miten joku harmaa voi olla noin yksioikoinen ja -toikkoinen ja tynnyrinpersiissä syntynyt ja kasvanut".

-Kyse oli keississä todennäköisesti mustasukkaisuudesta
-Ja 26-vuotias on itsekin nuori
-Ja ei, jos kateudella selitettäisiin kaikki maailman ärtymys ja v-tuuntuneisuus ja mielipaha, niin psykologit vois pistää kortistoon.

Kateuskortin käyttäjät on aina, myös IRL niitä jolla ei oo paskan haileeta käsitystä kuinka asiat on.

Mutta kun heille on annettu elämässä vain ne 1-2 palikkaa joilla tulkita eri ilmiöitä, kun yleensä ilmiöihin löytyy jopa 5-6 selitysmallia, niin se on sitä sitten.
Köyhää ja karua heillä elämä :cry:

Samalla logiikalla voisin sanoa:
Te vaan ootte mulle kateellisia ku urputatte :sneaky:

-Joku mummo kiilasi ohi kassajonossa, sua ottaa se mummo aivoon koska olet vaan sille kateellinen

-Terttu ryki sua päin töissä eikä ees suojannu suutaan, sait siltä koronan, sua ärsyttää Terttu koska olet sille kateellinen

-Rattijuoppo törmää sun autoon, sua harmittaa koska oot vaan sille kateellinen

-Perheenjösenesi kuolee ja suret, oot vaan kateellinen ja siks rääyt

Älkää valittako, ootte vaan kateellisia!

Mä voisin muotoilla otsikon "ai että miten joku harmaa voi olla noin yksioikoinen ja -toikkoinen ja tynnyrinpersiissä syntynyt ja kasvanut".

-Kyse oli keississä todennäköisesti mustasukkaisuudesta
-Ja 26-vuotias on itsekin nuori
-Ja ei, jos kateudella selitettäisiin kaikki maailman ärtymys ja v-tuuntuneisuus ja mielipaha, niin psykologit vois pistää kortistoon.

Kateuskortin käyttäjät on aina, myös IRL niitä jolla ei oo paskan haileeta käsitystä kuinka asiat on.

Mutta kun heille on annettu elämässä vain ne 1-2 palikkaa joilla tulkita eri ilmiöitä, kun yleensä ilmiöihin löytyy jopa 5-6 selitysmallia, niin se on sitä sitten.
Köyhää ja karua heillä elämä

Samalla logiikalla voisin sanoa:
Te vaan ootte mulle kateellisia ku urputatte
Mustasukkaisuus on kateutta

Mustasukkaisuus on kateutta
Siinä voi olla myös sitä, mutta iso osa on hylätyksi, huijatuksi ja torjutuksi tulemista, häpeää, pettymystä, yksinäisyyttä, arvottomuuden tunnetta, tyhjyyden tunnetta, tulevaisuuden pelkoa, surua, ikävöintiä.

Mutta eipä teidän jurpojen aivoihin mee ku 1 asia=kateus.

Viimeksi muokattu:
En ole kateellinen nuorille naisille tai nuoremmille koska elämänkokemusta on sen verran pitkältä ajalta, että tällä tietämyksellä en toimisi niin kun nuorena toimin. Olen todella onnellinen siitä, että ne oudot paineet ja vaatimukset, joita nuoruudessa oli ovat poissa. Vihdoinkin voi keskittyä elämään ja nauttia siitä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Niin.
Jos olisi niin että vanhat akat olis kateellisia nuorille (en kyllä oo kenenkään ikäiseni kuullu kadehtivan nuoria naisia), niin sillä logiikalla vanhat äijät on kateellisia nuorille äijille, koska

nuoret äijät saa ne parhaat pimut, ja vanhat saa jotai epätoivoisia, nuoria jäännös-kanoja :giggle:

Pena höhöttää: "Hei se ottaa multa suihin ja nauraa, sillä ON aivot! On se fiksu likka!"

Noup, ei ole.

Viimeksi muokattu:
Ja mun mies sanoi tästä keskustelusta tietämättä äsken;

"Oot sä kyl kaunis. Oot sä sitten kau-nis!" :)
Vähän jo kyllästyttää välillä sen kehut.

Mutta tätä on aikuinen, kypsä rakkaus. Mä tiedän ettei toi mua jätä koskaan.

Yhteistyössä