Ai että mä tykkään tuosta perheenäidistä Iholla-sarjassa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suurperheen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Suurperheen äiti"

Vieras
Jotenkin niin elämänmakuinen, ajatteleva, haaveileva ja kaikin puolin symppis nainen. Taidan hieman nähdä hänessä itseäni, täällä maalla asuen ja kaupungista haaveillen.

Mutta näinkö oikein että Laajasalosta olivat taloaan laittamassa myyntiin? Ei ihan maaseutua mun mielestäni, mutta toki joo esim. Laruun suhteuttaen.

Ja Reinosta ja vaimostaan tykkään myöskin paljon. Stressiä, draamaa, rakkautta ja huumoria. Sitä on Elämä :)

Tuota perheenäitiä on kyllä ilo kuunnella ja on saanut itsenikin miettimään asioita pohdinnoillaan.
Tykkään kyllä myös Nordineista, uskaltavat näyttää että ei se elämä pikkulapsiperheessä aina ole niin auvoista. Eivät pidä kiiltokuvaimagoa päällä kuten niin monet nykyaikana tuntuvat tekevän.

katsoin eilisen jakson lähes kokonaan. Se perheen äiti on pohdintoineen mukava tapaus. Mutta se Maria on oikeesti tosi raskas tapaus. Mulla menis sen kanssa hermot. Hänen puheensa on just semmosta kauheeta lässytystä, etten yhtään ihmettele jos Reinolta menee hermot sen kanssa.

[QUOTE="äiti";26109367]Mä tykkään kovasti siitä parturi-kampaajasta.[/QUOTE]

Mä kans. Jotenkin nelikymppisenä juuri yh:ksi PÄÄSSEENÄ samaistun siihen naiseen.

Musta Maria on aivan ihana, mua ei häiritse edes puhetyyli. Se on jotenkin vaan niin söpöä :D se rakastaa lapsiaan kauheasti ja näyttää sen, mä olen aivan myyty :) Reino vaikutti aluksi ihan kamalalta mutta on se jo vähän saanut paikkailtua imagoaan, kaikkea ei kylläkään pysty korjaamaan.

Minun silmiini se nainen on vaan pelkkä elämäänsä tyytymätön narisko. Joka valittaa koko ajan ja kaikesta ja kun ei olevinaan edes märisen niin märisee silti. Vali vali vali vali vali, kaikki on aina huonosti. Ei oo omaa aikaa, ei mitään. Omia ratkaisujaan vaan valittelee. Mitäs teki sit lapsia ja noin monta?

Musta se Maria on aivan ihana! Se on niin höpsö, että itekin tulee hyvälle tuulelle. Ja näkee miten rakastaan lapisiaan kovasti, aivan kuten minäkin. Ja onhan niillä stressiä, mutta silti elämä tuntuu kepeältä. Marialta voisi monet ottaa oppia.

Musta se Maria on aivan ihana! Se on niin höpsö, että itekin tulee hyvälle tuulelle. Ja näkee miten rakastaan lapisiaan kovasti, aivan kuten minäkin. Ja onhan niillä stressiä, mutta silti elämä tuntuu kepeältä. Marialta voisi monet ottaa oppia.

Mua oikeasti säälittää se "nainen". Joku ongelma sillä on, kun ei osaa kasvaa aikuiseksi.
Se talon homehtumisjuttukin: raukka ei osaa ääneen sanoa, että seinän pitää kuivua tietyn aikaa, ja siksi talo on homeessa. Olisiko herran jestas korkea aika opetella puhumaan kuin aikuiset tuon lässytyksen sijaan.

Yhteistyössä