Ai että kun tuntu jotenkin pahalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NetanJahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NetanJahu

Aktiivinen jäsen
26.08.2009
2 604
0
36
kun katsoin eilen Sairaala ohjelmaa ja siinä oli se viikolla 29 syntynyt poika.. Oma on syntynyt 29+5 ja tuli niin mieleen kaikki.. :( Reppana tärisi niin kovin
ja kamalat kivut.. :( Mitenkähän se poika nykyään voi... Minä en varmaan uudestaan enää moisesta selviytyisi selväjärkisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:
Mä en nähnyt tuota jaksoa..Miksi pienellä oli kipuja? :(
Meillä poika syntyi 33+2..

Oli tullut infektioita ja keuhkoverenvuoto.:(Oli todella kosketusarka..niin siinä sanottiin. paljonko teillä pikkanen painoi? Meillä poika painoi 970g.

Mä kans samaa katsoin, kyllä tuntui pahalta pikkuisen puolesta. Meillä lapsi ollut isoissa leikkauksissa vauvasta asti ja samanlaista oli esim sydänleikkauksen jälkeen ko oli kovin sairaana ja tuli ylimääräisiä juttuja leikkauksen jälkeen.

Voi ei..Pystyy niin hyvin kuvittelemaan mitä vanhempien mielessä liikkuu.
Meillä poitsu oli jo 1660kg, mutta kirppu silti.. :heart:

pieni oli hänkin. toinen lapsi meillä syntyi viikolla 35+5 ja hän painoi 2520g ja kyllä tuntui isolle! :D kolmas olikin sitten jo 3945g.:) sillon kun eka lapsi syntyi niin voi kamala miten suurilta täysiaikaisina syntyneet näytti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Voi ei..Pystyy niin hyvin kuvittelemaan mitä vanhempien mielessä liikkuu.
Meillä poitsu oli jo 1660kg, mutta kirppu silti.. :heart:

pieni oli hänkin. toinen lapsi meillä syntyi viikolla 35+5 ja hän painoi 2520g ja kyllä tuntui isolle! :D kolmas olikin sitten jo 3945g.:) sillon kun eka lapsi syntyi niin voi kamala miten suurilta täysiaikaisina syntyneet näytti! :D

Niin ne näyttää jättivauvoilta :D
Ja vauveli ei huku vaatteisiinsa.. =)