Ai että kun ärsyttää kaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä oon tässä vuoden verran lueskellu kaverini tekstejä..bongasin sen yheltä palstalta ja oon todennu että sillä iso pyörä heittää:(
Se puhuu palstalla ihan eri juttuja ku livenä..esittää ja jeesustelee siellä minkä kerkee ja tilittää elämänsä paskuutta siellä jatkuvasti. Siis mua oksettaa koko ihminen..en tiedä miten pitäs olla tai sanoa kun puhuu ristiin koko ajan. Eli en siis ole hänelle paljastanu että tiedän teksteistä. Hän itse mulle on maininnu monta kertaa ton palstan eli ei salaile palstailua.
Mitä te tekisitte? Mä oon ihan valmis lopettamaan tän ystävyyden jo noiden juttujen perusteella. Minutkin mainitsee palstalla..pari kertaa hiukan negatiiviseen sävyyn. Mä nytkin taas kiehun kun luin äsken sen juttuja..tekopyhä oksettava ihminen!!!!!!!

ehkäpä se ei vaan sinun niskaan halua kaataa pahaa oloansa. hohhoijaa on siinä ystävä muka siis sä,kun täällä selän takana pitää puhua. että et säkään nyt ole mikään pulmunen

En minäkään ihan kaikille aloita kahvipöydässä elämän kiemuroita tilittämään heti, mutta palstalla voin niitä kertoa koska olen kertonut niitä jo vuosikausia tänne. Tosin sitten taas pidän osan IRL-elämän koukeroista pois palstateksteistä, sillä täällä ei ole tarpeellista tietää kaikkien kaikkea. Jaan ajatuksiani tänne ja käytännön asioita IRL.

jaa..myönnän että paska ystävä olen. En siitä ole vihanen että ei mulle kerro kaikkea..en minäkään sille. Mutta kun se on IHAN eri ihminen siellä palstalla..ja se MYÖS puhuu minusta ja muista pahaa siellä eikä sano suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Olen mäkin netissä erilainen ihminen kuin irl eikä mulla vippaa tietääkseni mikään pyörä.
Mut anna olla sitten entinen kaveri jos noin vaivaa...

Joo mut sä oot harmaana..?? Tää ihminen on niin helposti tunnistettavissa että jos näet nikin ja kuvan niin tiedät heti. Ja tekstistä näet heti että sehän se..
Eli teissä on se ero että sä höpöttelet niin että tuskin sua kukaan tunnistaa..mitä jos sut tunnistetaan,joudutko häpeämään. Minä en ainakaan ole eri ihminen palstoilla,haluan olla oma itteni ja aito. Tää puheenaihe on ainoa mitä en nikillä halua puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Olen mäkin netissä erilainen ihminen kuin irl eikä mulla vippaa tietääkseni mikään pyörä.
Mut anna olla sitten entinen kaveri jos noin vaivaa...

Joo mut sä oot harmaana..?? Tää ihminen on niin helposti tunnistettavissa että jos näet nikin ja kuvan niin tiedät heti. Ja tekstistä näet heti että sehän se..
Eli teissä on se ero että sä höpöttelet niin että tuskin sua kukaan tunnistaa..mitä jos sut tunnistetaan,joudutko häpeämään. Minä en ainakaan ole eri ihminen palstoilla,haluan olla oma itteni ja aito. Tää puheenaihe on ainoa mitä en nikillä halua puhua.

Jos se mollaa sua, niin vastaa sille siellä palstalla, että sä olet se kaveri ja sun näkemys asiasta on ihan toinen. Tai sano, että tulisitko päin naamaa sanomaan saman!

En viitsi sen foorumin nimeä mainita..sori. Sen vaan sanon että sillä palstalla tota jeesustelua on paljon enemmän kuin täällä. Haleja ja pusuja jaetaan ihan yrjötykseen asti..koko ajan ja joka asia yhteydessä. " Ai sulla ei oo kakka tullu pariin päivään,no yritä jaksaa ja haleja ja pusuja,toivottavasti kakka tulee"

onhan se..blogin voi myös pitää salasena niin että tarvitset salasanan kirjautumiseen. Eli nuo tekstit on kaikkien luettavissa..siksi ihmettelen tota "kaksoiselämää". Typeräähän on niitä lukea kun rupee aina ottaa päähän..mutta välillä luen ihan mielenkiinnosta,kai sitten olen sen verran utelias. Ja päätän että jessus en lue ja sitten kun on tylsää niin yllätän itseni lukemasta.

No ehkä hän ei halua kuormittaa sua jutuillaan tai et ole niin sellainen kaveri, jolle vois sitä elämän paskuutta kertoa. Lisäksi netti on ihan eri maailma kuin irl, kuka vaan voi esittää mitä lystää netissä.

blogi on päiväkirja..esim. kun katsot kirjoittajan profiilia siellä saattaa olla linkki blogiin. Siellä pystyt lukemaan päiväkirjaa,seuraamaan mitä kirjoittajalle kuuluu jos hän vaan sinne kirjottaa.

Yhteistyössä