ai että..huomenna.. huomenna..!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
koittaa se päivä.. mie vien lapset kerhoon ja mulla on melkeen KOLME TUNTIA ihan omaa aikaa!!! mie saan ihan rauhassa vaikka päälläni seistä sen ajan, jos siltä tuntuu!!! ajattelin, että mie karautan kirppikselle ja ihan kaikessa rauhassa pyörittelen ja hypistelen siellä, eikä mun tarvi kertaakaan sanoa "älä koske..varo ettei mene rikki.. missä olet?!..ei osteta.. et tarvi.."jne jne.. ja tässä vielä mietin että olisko jopa niin hurja, että ostaisin jonku kivan hiusvärin ja värjäisin hiukset?!! meneeköhän mulla nyt koko elämä ihan ranttaliksi :D

Me odotetaan miehen kanssa kuin kuuta nousevaa ensi viikonloppua, kun kummatkin lapset menevät yökylään serkulleni(meillä on varmaan 2-3 kertaa vuodessa kummatkin lapset yhtäaikaa mahdollisuus saada yöhoitoon)Ajateltiin lähteä kaikessa rauhassa syömään ja käymään Ikeassa ilman lapsia(kuulostaa varmasti romanttiselta)Sitten möllötellään kotona

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Me odotetaan miehen kanssa kuin kuuta nousevaa ensi viikonloppua, kun kummatkin lapset menevät yökylään serkulleni(meillä on varmaan 2-3 kertaa vuodessa kummatkin lapset yhtäaikaa mahdollisuus saada yöhoitoon)Ajateltiin lähteä kaikessa rauhassa syömään ja käymään Ikeassa ilman lapsia(kuulostaa varmasti romanttiselta)Sitten möllötellään kotona

:/ me ei olla vielä koskaan saatu lapsia mihinkään yö kylään.. esikoinen kohta täyttää 5.. ni voi jumpe, että nyt tekee niin kutaa tää melkeen kolmen tunnin "ero" lapsista!!! :D täytyypä muistaa tuo ikea.. :whistle: ennen kun kolmonen syntyy, ni täytyy kyllä yksi kerhopäivä uhrata siihenki!! :D

Mie jumppaan meiän pikkuneitiä kun ei ole isoveli sähläämässä, tai käyn lenkillä, tai siivoon, tai meen jumboilemaan... :) Onhan sekin tavallaan "omaa aikaa", kun tuon 2kk:n kanssa on hiukka helpompi liikuskella kun sillon kun on nelivuotias mukana. Meillä siis kerhoa ollut jo vime viikolla ja esikoinen viihtyy mitä mainioimmin kun kerrankin on omaikäistä seuraa.

Yhteistyössä