ai että ahdistaa huomiset treffit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistuspesäke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistuspesäke

Vieras
sanokaa että voin perua ne :/

olen tavannut netissä erään miehen, joka on vaikuttanut ihan ok:lta. tavallinen, suomalainen mies. mutta mutta..

mä olen ollut sinkkuna viis vuotta. mulla on siis ollut runsaasti aikaa pohtia sitä, millaisen miehen vuoksi olen valmis luopumaan mukavuudestani. ja tän miehen kanssa mä joudun tekemään kompromisseja, typeristä asioista, mutta kuitenkin. huumorintaju on mulle tärkeää toisessa osapuolessa, ja tän ihmisen kanssa meidän huumorintaju ei vaan oikein natsaa. lisäksi mä toivoisin, että miehellä ois sen verran kunnianhimoa että ois käynyt kouluja muutakin kuin amiksen.. ja että osais kirjoittaa nekin sanat oikein, jossa on joku vähän vieraampikin kirjain. ihan tyhmä juttu, mutta kuitenkin.. mä en voi sille mitään.

:(

mulla on semmoinen olo, että en halua tavata sitä miestä naamatusten, en ainakaan vielä. mua ahdistaa, eikä ihan vähääkään. teenkö mä itteeni kohtaan väärin, jos viittaan kintaalla asioille, jotka ois mulle tärkeitä? vaikka ne onkin pieniä ja typeriä asioita? vai oonko mä vaan kehittänyt itselleni riman, jonka yli en uskalla mennä, en siis haluakaan ihastua tai ottaa edes riskiä siitä?

mitä mä teen?? :(

No jos sua nyt jo nyppii ihan ylipaljon se äijä, niin tuskin se korjaantuu sillä, että lykkäät tapaamista ja odottelet.

Mun mielestä voit säästää teidän molempien aikaa ja sanoa, että et haluakaan tavata ollenkaan. Voit ihan hyvin sanoa, että ei ole ollenkaan sinun tyylinen mies.

huumekoira, sulla on tossa kyllä kieltämättä pointti.. mutta silti mietin että jäänkö tällä systeemillä ikuisesti sinkuksi? oonko liian kranttu? vai onko mulla lupa olla?

No käy nyt ihan harjoitusmielessä treffeillä. Kun on noin pessimistiset asenteen niin voit jopa yllättyä positiivisesti.

Mikä muuten oma koulutuksesi on kun et osaa aloittaa pisteen jälkeen isolla kirjaimella ?

No mä kyl lähtisin kattomaan mikä se on miehiään. Monestihan vasta kasvokkain huomaa, että natsaako. Ja jos sattuukin olemaan hyvä tyyppi, niin noi sun luettelemat viat voikin olla ihan toisarvoisia. Ei muutaku treffeille. Oot sit ainakin kokemusta rikkaampi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistuspesäke:
huumekoira, sulla on tossa kyllä kieltämättä pointti.. mutta silti mietin että jäänkö tällä systeemillä ikuisesti sinkuksi? oonko liian kranttu? vai onko mulla lupa olla?

On sulla lupa olla kranttukin. Kyllä sä itse tiedät, missä menee yli. Voit miettii, mitkä on semmosia, mistä et voi antaa periksi ja mitkä haittaa sua vähemmän. Mulle se ois toi huumorintaju, et en kestäis, jos toinen on ihan tosikko. Mä voisin katsoa sormienlävitse kirjoitusvirheitä, jos mies on muuten kiva.

Mene ihmeessä treffeille, ei niitten treffien tarvi olla niin vakavia tilaisuuksia. Kunhan käy jonkun kanssa ulkona pistäytymässä. Vasta naamatusten näkee, että kohtaako kemiat, vai jääkö nuo asiat kaivertelemaan. Kukaan ei ole täydellinen! Ja pelkästään kirjoittelemalla ei huumorintajustakaan kaikkea tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no okei.. kai mä sitten meen. :/
mut eikö treffejä pitäis odottaa innolla, eikä kauhulla?
mä taidan olla jo ihan toivoton tapaus :(

Noh, sitten sua ei ainakaan jää mietityttään, et mimmonen se ois ollut.

mene ihmeessä jos vaikka iloisesti yllättyisit.mulle taas kävi nii että meillä natsas jutut ihan mielettömän hyvin ku kirjoteltiin ja viestiteltiin,mutta ku nähtiin nii ei sitte ollukkaa ollenkaa samanlainen mitä oli antanu ymmärtää kirjotuksissaan.

tuli oikea este, en pääse treffeille. ilmoitin asiasta, pyysin anteeksi, vastaukseksi sain hyvin v*ttuuntuneen viestin. tää nyt tais olla tässä. mun intuitio oli oikeessa, vai mitä? just forget it. again. näin se menee.

No lähtökohtaisesti jos ajatus on, että et halua luopua mukavuudesta niin, ehkä pitäisi kysästä sellanen pikku kyssäri itteltä, että onko parisuhde sua varten? Mutta jos on niin ei kyllä kuulosta hyvätä. Ei sitä voi toisen kanssa olla jos jo tossa vaiheessa ketkuttaa tuohon malliin pikku jutut.

..mun ajatukset on toisessa, miehessä joka saa mut nauramaan.. miehessä, jonka tapaan lähes päivittäin. miehessä, jonka suudelmaa en vain voi unohtaa, mutta jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta ei välttämättä ole (jos se ei tykkääkään musta)..näin teini olen :/

No mutta, siinähän se vastaus tuli. Sydämessäsi on jo yksi mies, silloin kaikki muut tuntuu epäsopivilta.. tiedän tunteen, samassa suossa itse rämpinyt nyt jo useamman vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
..mun ajatukset on toisessa, miehessä joka saa mut nauramaan.. miehessä, jonka tapaan lähes päivittäin. miehessä, jonka suudelmaa en vain voi unohtaa, mutta jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta ei välttämättä ole (jos se ei tykkääkään musta)..näin teini olen :/

Harmi, mutta jos helpottaa yhtään niin aika runollista kamaa tuuppasit. Sano se sävelin tai laita sitten säe-järjestykseen... hienolta kuulostaa.

Tosissaan saatan jopa ihan ymmärtää sua. sydän sanoo välillä pum puti pum aivan "väärään" suuntaan.

Treffithän ois vaan hyvää treeniä. Ei kai nyt yhet treffit meinaa sitä, että tarttis loppuelämäks sitoutua häneen? Lähde sillä ajatuksella, että pidät hauskaa.

Et taida tahtoa edes antaa tuolle treffikumppanillesi mahdollisuutta, mielestäsi tuo toinen mies on sinulle se oikea.
Onko hän varattu tai osoittanut ettei ole kiinnostunut? Eikö kannattaisi ottaa riski ja selvittää voisiko siitä jutusta tulla jotain? Jos et pysty tai uskalla niin sitten on vain annettava asian mennä omalla painollaan. Et kai tahdo loppuelämäksesi jäädä roikkumaan tuhoontuomittuun ihastukseen jonka takia moni hyvä mies voi kävellä ohi?
Lakkaa vertaamasta treffikumppaneitasi tuohon mieheen ja anna heille mahdollisuus omana itsenään. Siis jos et aio tehdä mitään sen ihastuksesi suhteen.

Ei kannata kenenkään kanssa olla vain olemisen takia. Parempi olla sinkku kuin epätyydyttävässä suhteessa. Jos mua ärsyttäis jonkun kirjoitusvirheet ja koulutustaso ja huumorintaju, en lähtisi ees yrittämään; en tiedä voiko ne ärsyttkset hävitä.

Yhteistyössä