Ahnas tavara?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unti"

Vieras
Olen tavannut jonkin aikaa erästä rouvaa. Olen yrittänyt pitkittää yhdyntää pitämällä siitimeni pohjassa liikuttelematta. Kuitenkin emätin "hyväilee siitimen vartta"juuresta terskaan voimakkaan tuntuisella "hipelöinnillä ja hamuamalla? Laukean siihen väkisin,niin hyvältä se tuntuu.Onko kukaan kokenut vastaavaa. Emme käytä kondomia,koska rouva ei siitä pidä.? Hänellä on aikuisia lapsia. Kertokaa ihmeessä Kova kuntoinen "MIES"

Joko olet löytänyt oravapillun tai rouva osaa tehdä tuon tahallaan. Oravapillu tekee sen rouvan tahdosta riippumatta. Itse olen saanut "kärsiä" oravapillusta. Ei sen hyväilyä kestä millään, vaikka ottaisi uusinnan. Tajunnanräjäyttävä kapistus.

Joko olet löytänyt oravapillun tai rouva osaa tehdä tuon tahallaan. Oravapillu tekee sen rouvan tahdosta riippumatta. Itse olen saanut "kärsiä" oravapillusta. Ei sen hyväilyä kestä millään, vaikka ottaisi uusinnan. Tajunnanräjäyttävä kapistus.

Olen joskus kuullut sanan "Oravapillu" en koskaan ymmärtänyt nimitystä? Jos näin on,En kadu,että tapasin tämän rouvan.Alan tajuta,miksi hän on ihailtu.Ei ihme,että hän ei "kortsusta"pidä.Nautinnollisesti hymyilee,kun purkaannun ekstaasiin. Pahinta että sanoo.Otetaan kohta uusiksi? Hyvää ystävänpäivää

Viimeksi muokattu:
Olen joskus kuullut sanan "Oravapillu" en koskaan ymmärtänyt nimitystä? Jos näin on,En kadu,että tapasin tämän rouvan.Alan tajuta,miksi hän on ihailtu.Ei ihme,että hän ei "kortsusta"pidä.Nautinnollisesti hymyilee,kun purkaannun ekstaasiin. Pahinta että sanoo.Otetaan kohta uusiksi? Hyvää ystävänpäivää

Tottakai haluaa uusinnan, kun jäi itse ilman. Voisit antaa orgasmin hänellekin, vaikka suulla ja käsillä jos laukeat ennen aikojasi.

Viimeksi muokattu:

Ei sitä yleensä kukaan tajuakaan, ennenkuin sattuu kohdalle. Veikkaisin, että tuo on rakennekysymys. Kysy muuten, onko rouvalla taaksepäin oleva kohtu?? Se voisi nimittäin selittää kokonaisvaltaisen puristuksen kalussa.

Viimeksi muokattu:

Pakko aloittaa uudelleen:tapaan tämän rouvan Pääsiäisenä. Hän haluaa "virpoa minua"mökillään?
En voi vastustaa.olen ekstaasissa!!

Viimeksi muokattu:
Minunkin vanhemmat rouvaystävät ovat ihanan ahnepilluisia, mutta tällaista en ole päässyt kokemaan. Ei ihme että kyseinen rouva on suosittu! Vähän samaa nautintoa olen saanut kokea kun naiseni anus ikään kuin lypsää terskaa sisäänpäin.

Pakko aloittaa uudelleen:tapaan tämän rouvan Pääsiäisenä. Hän haluaa "virpoa minua"mökillään?
En voi vastustaa.olen ekstaasissa!!

Anna sille kunnon "virpolahja" uskon hänen olevan sitä vailla. (ei rouva muuten tuohon haluisi) Hän saataa kokea myös "emätinorgasmeja"yleensä tulee helposti raskaaksi ilman ehkäisyä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Päätelmä;10428240:
Eli tuo oravapillun liikehdintä on jotain muuta, kun orgasmin sykettä?
Silloinhan tuon taidon voisi opiskella jokainen nainen.
Eli onko se opeteltutapa?

Kyllä se on opeteltu tapa, ei tapahdu tahdosta riippumatta, ja yleisempää vanhemmilla kokeneilla naisilla. orgasmin syke on tahdosta riippumatonta.
oravapilluksi voi siis opiskella ;)

Kyllä se on opeteltu tapa, ei tapahdu tahdosta riippumatta, ja yleisempää vanhemmilla kokeneilla naisilla. orgasmin syke on tahdosta riippumatonta.
oravapilluksi voi siis opiskella ;)

Ei ole opeteltava refleksi. Puristelua voi opetella, mutta se on aivan eri, kuin kiihoittuneessa tilassa tapahtuva lypsävä ja kalua riistävä puristelu, joka alkaa jo paljon ennen orkkua. Oma vaimoni osaa nykyisin puristella, mutta nuorempana lypäminen tuli luonnostaa ja tahtomattaan. Tunne kalussa on aivan erilainen. Opeteltu puristelu ei ole rytmistä lypsämistä, jossa on koko alapää mukana.

Viimeksi muokattu:
Ei ole opeteltava refleksi. Puristelua voi opetella, mutta se on aivan eri, kuin kiihoittuneessa tilassa tapahtuva lypsävä ja kalua riistävä puristelu, joka alkaa jo paljon ennen orkkua. Oma vaimoni osaa nykyisin puristella, mutta nuorempana lypäminen tuli luonnostaa ja tahtomattaan. Tunne kalussa on aivan erilainen. Opeteltu puristelu ei ole rytmistä lypsämistä, jossa on koko alapää mukana.

Onko sinulla pillu? aivan - sitten et voi tietää.
Puristelua tapahtuu vaikka ei orkkua tulisi lainkaan. On muutamalla miehellä silmät pyörineet päässä kuin hedelmäpelissä, kuulemma tuntuu niiin hyvältä.

Viimeksi muokattu:
Onko sinulla pillu? aivan - sitten et voi tietää.
Puristelua tapahtuu vaikka ei orkkua tulisi lainkaan. On muutamalla miehellä silmät pyörineet päässä kuin hedelmäpelissä, kuulemma tuntuu niiin hyvältä.

Voin tietää, koska ne tuntuvat ihan erilaisilta. Tuon lypsemisen tuntee kalussa ja varsin hyvin sormetuksen aikana, kun kiihoittuneisuus nousee naisella tarpeeksi suureksi. Puristelu ja lypsäminen ovat kaksi ihan eri asiaa ja tapahtuvat ihan eri laajuudella. Lypsämisessä ovat mukaan kaikki sisemmät autonomiset lantionpohjan lihakset. Niitä ei pysty tietoisesti supistelemaan, vaikka yrittäisi. On noista kirjoitettukin jossain, oisko Heusalan kirjassa.

Viimeksi muokattu:
Kehottaisin kayttamaan jotakin muuta nimitysta naisen alapaasta kuin "tavara", niinkuin thing, object. Naisen alapaata ei ole tarve esineellistaa.

Vaikka perinteinen pillukin on parempi jos ei halua vaginaa, pimppia, alapaata tms kauttaa! Mutta "tavara".. arrgghhh

Kyllä tuo miehen tuleminen ja kuinka herkästi lähtee on aika lailla riippumatonta naisen "tavarasta". Minulla on ollut sama tavara vuosikaudet ja joskus siellä on ollut miehiä jotka ovat kestäneet pari sekuntia ja joskus sellaisia jotka eivät ole saaneet millään ilveellä. Mites tän selitätte senkin tieteilijät?

Aivoissa on sen kaiken salaisuus.
Minulle riittää se kun nainen allani hiukan liikahtelee, niin aivot kertoo hänen tykkäävän, varsinkin jos hän vähän voihkien ääntelee.
Kun naisesta tuntuu hyvälle, niin se laittaa miehen laukeamaan.

Kehottaisin kayttamaan jotakin muuta nimitysta naisen alapaasta kuin "tavara", niinkuin thing, object. Naisen alapaata ei ole tarve esineellistaa.

Vaikka perinteinen pillukin on parempi jos ei halua vaginaa, pimppia, alapaata tms kauttaa! Mutta "tavara".. arrgghhh
Ja miehillä on kalu.
Olkoon naisilla sitten pakki.
Yhdistettynä kalupakki.

Viimeksi muokattu:
Voin tietää, koska ne tuntuvat ihan erilaisilta. Tuon lypsemisen tuntee kalussa ja varsin hyvin sormetuksen aikana, kun kiihoittuneisuus nousee naisella tarpeeksi suureksi. Puristelu ja lypsäminen ovat kaksi ihan eri asiaa ja tapahtuvat ihan eri laajuudella. Lypsämisessä ovat mukaan kaikki sisemmät autonomiset lantionpohjan lihakset. Niitä ei pysty tietoisesti supistelemaan, vaikka yrittäisi. On noista kirjoitettukin jossain, oisko Heusalan kirjassa.

missäs se puristelu sitten tuntuu jos lypsäminen tuntuu kalussa?
onko sinulla ollut väh 20 naista? yhden naisen puristelut ei vielä takaa että kaikilla naisilla pillu käyttäytyisi samoin.
kuin on erilaisia kaluja niin on myös erilaisia pilluja ;))

Viimeksi muokattu:

Ois kiva tietää,vietätkö tulevaa "ystävänpäivää" tämän ahmatin. KANSSA ?

Viimeksi muokattu:
Tottakai haluaa uusinnan, kun jäi itse ilman. Voisit antaa orgasmin hänellekin, vaikka suulla ja käsillä jos laukeat ennen aikojasi.

Sama tuli mieleen, jäi itse ilman mutta tuntui hyvältä. Miksi pitäisi aina saada orgasmi jos muutenkin tuntuu hyvältä?
Ja; Oravapillun liikehdinnällä ei ole orgasmin kanssa mitään tekemistä, samoin kuin ei ole naisen ejakulaation kanssa, nainen voi ejakuloida ilman orgasmia.
Oravapillua voi harjoitella ja ehkä pillu itsekin osaa sen kun tarpeeksi hyvältä tuntuu, riippuu paljolti kalun koostakin, kynäkalu ei tunnu missään, mitä paksumpi sitä parempi pillun kannalta.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut "mies";10799154:
Ois kiva tietää,vietätkö tulevaa "ystävänpäivää" tämän ahmatin. KANSSA ?

Ahmatti" saa "ystävänpäivä tulppaanin" kunnon varressa."on jo trehvit.

Ehkä hymy hyytyy ? nimim.kurrepillu on oikeassa.

Yhteistyössä