ahistaa

• Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa
minulla "riipuvuus alkoholista" jonka itse tajuan ja haluan- yritän eroon siitä niin ahdistaa, rinnassa on kamala möykky, tunne et kaikki kaatuu päälle, mistään ei tuu mitään ja kaiken lisäks koen olevani tosi huono äiti. miten saada lähete jonnekin kallonkutistajalle, haluaisin puhua näistä tuntemuksistani?
alkoholi helpottaa ahdistustani ja muuttaa minut, mutta sitten kun yritän lopettaa, romahdan täysin.
itku ja kiukku kulkee käsikädessä ja en näe "valoa tunnelin päässä.."
tätäkin tekstiä kirjoittaessani en osaa muuta kuin itkeä.
tätä on kestänyt vaan jo niin monta vuotta. tiedän oikeastaan mistä tamä kaikki alkoi.. petin miestäni ja sen jälkeen en ole muutakuin tukahduttanut pahan olon tunteen. miehelle en voisi ikinä kertoa asiaa.

apua saat
Moi,

ikävä tilanne sulla, mutta tiedätkö olet paremman tien alussa kun myönnät että sul on ongelma!! Voit soittaa AA:han,käydä lääkärillä juttusilla, jolta saat terapeutille lähetteen tai ottaa itse suoraan yhteyttä yksityiseen terapiakeskukseen tms. Et ole todellakaan ainut, älä pelkää hakea apua, kaikki alkaa helpottaa vähän kerrassaan kun pääset luottamukselliseen keskusteluyhteyteen. Terveisiä terapiat käyneeltä. Siunausta päivääsi,elämä on edessäpäin!!

Ainakin Helsingissä pääsee puhumaan ahdistuksistaan terveyskeskuksessa sairaanhoitajalle, tällä siis koulutus mielenterveys puolelta ja keskittyy vain tällaisiin asiakkaisiin.
Häneltä voi käsittääkseni saada myös lähetteen mielenterveystoimistoon tms jos katsoo tarpeelliseksi.

Yhteistyössä