Ahistaa, vielä enemmän klo 12 jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sossujen takii ahistaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sossujen takii ahistaa.

Vieras
Sossut tulee käymään. Puhuvat joko asunnosta tai jostain laitoksesta. Kaiken järjen mukaan ne ei mihinkään laitokseen enää pistä, koska keväällä täytän 18v, mut ne on sossuja, eli mistään ei voi mitään tietää. Ahistaa niin helkkaristi. Ei oo ikinä näin paljon ahistanut. :( Mua pelottaa et ne tunkee mut jonnekii laitokseen, koska kieltäydyn soluasunnosta ja tukiasuntoja ei ole vapaana. Ja ne ei voi? antaa mulle normi asuntoa! Eka oli sillein, että siskokii olis täällä sillon, kun ne tulee. Mut en tiiä enää, kun ne varmaan kyselee sellasesta jutusta, josta ei viel kukaan tiiä. Tai siis minä ja sossut, poliisit yms.

Ahistaapa melkein niin paljon, et voisin oksentaakii. Hyvä olis varmaan saaha asiat etenemään, eli päästää ne sisälle, mut en tiiä. Taian jättää ne oven toiselle puolelle.

Jos nyt koetat sitä solu asuntoa, mieti edes ja tutki netistä niitä ;)
Ehkä haluavat varmistaa että sinusta on asumaan jatkossa tukiasunnossakin :) Jos ei solussa pärjää niin miten yksin omassa tukiasunnossa?
Jos jätät sossut oven taakse niin sekään ei hyvää kuvaa sinusta anna :(
Missä asut nyt? Vanhempiesi kotona,
siskon luona?

Jos nyt koetat sitä solu asuntoa, mieti edes ja tutki netistä niitä ;)
Ehkä haluavat varmistaa että sinusta on asumaan jatkossa tukiasunnossakin :) Jos ei solussa pärjää niin miten yksin omassa tukiasunnossa?
Jos jätät sossut oven taakse niin sekään ei hyvää kuvaa sinusta anna :(
Missä asut nyt? Vanhempiesi kotona,
siskon luona?

Äitin luona asustelen, mut se on uhannu heittää mut pihalle.
Iskäkii on sanonut, että et ota soluasuntoo. Haluan ihan oman rauhan, en mitään yhteistä keittiötä plaaplaplaa. Ja kun mun kissan ja kanin pitää muuttaa minun mukana. Se on se tärkein. Ja ku soluasuntoon eläinten saanti riippuu siitä toisesta asukkaasta. Kumpikaan ei oo koskaan nähnyt mua, joten mikä mielikuva niillä minusta on, riippuu, mitä äiti on sepustanu käydessään niitten luona toimistossa.
Meinasin eka että jätän ne oven taa, mut sit mietin, että tulisin sen jälkeen sit katuma päälle. En enää tiiä.

Tuota, muistelen sinun kertoneen ilkeästä äidistäsi. On se kumma että sossut eivät usko sinua vaan äitiäsi.

Mitä pahaa soluasunnossa olisi? eikö olisi kuitenkin parempi kuin kotisi, jossa äitisi kiusaa?

Jos vain vaadit saada normaalin vuokra-asunnon?

Eikö nyt pääasia ole se että pääset omaan asuntoon, oli se muoto mikä hyvänsä? Jos todella haluat pois ei sulla ole varaa ruveta nirppanokaksi asunnon muodon suhteen.

Olet kohta täysi-ikäinen eli joudut ottamaan itse vastuun omista asioistasi kokonaan. Nyt sossut tarjoaa sulle apua, koska olet ala-ikäinen. Älä ole tyhmä, kerro niin kuin asiat oikeasti ovat. Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa sulla ei ole mitään pellättävää sossujen puolelta.

Jos mä saan solun, eläimeni jää tänne äitin luo, mut en voi luottaa niihin(äitiin ja siskoon) edes sen vertaa, että ne ruokkis niitä ja hoitais kunnolla. Eilen tulin 1,5viikkoo kestäneeltä kyläreissulta, niin pupun hampaat oli melkein leuassa kiinni, ei oo ikinä ennen päässyt noin pitkiks. Eikä hänellä ollut vettä eikä heinää häkissä. Että joo, tosi hyvällä hoidolla. Eikä kisullakaan hirveenä ruokaa ollut kupissaa, ei raksun naksua.
Ja jos saisin kissani ja kanini mukaan; kissa sais syödä ruokansa rauhassa, täällä noitten koira menee syömään kissan ruuat. Ja kani sais olla irti suurimman osan päivästä. Täällä ei ollu ollenkaan 1,5vk aikana.

Joo, äiti oli vähän keksinyt omiaan tulevasta? huostaanotosta. Huhuh. Nimittäin se sossu sano, että sen perhetukikeskuksen yhteydessä on tukiasunto, eikä oo mistään huostaanotosta mitään puhunut.
Se vaikutti ihan jeesiltä. Hirmu nuori ja muutenkii kiva.
Ja voin itekii tehä asuntohakemuksen, jotta saan normiasunnon ja sinnekii tukihenkilön. :)

Mut viimeset 10min oli erittäin piinalliset, kun odotin ja odotin, et millon ne tulee. Sydän heitti voltteja ja jalat täris.