Ahistaa ja vituttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Alkaa pikkuhiljaa usko uupua ja toivo pettää noiden koulutus- ja työpaikkojen suhteen...

Eilen tuli päätös, etten pääse lähihoitajakoulutukseen (työvoimakoul. ) koska hakijoita oli niin paljon. Vittu! |O

Sitä ennen en päässyt terv.huollon osastonsihteerikoulutukseen - samasesta syystä.

Duunihakemuksia olen laitellut pilvin pimein - ja aina on sopivia hakijoita enemmän - päläpälä. :headwall:

Mikä vittu mussa on vikana ku ei onnaa? Mä en ole oikeesti päivääkään ollut "vieraalla" töissä, aina joko faijan yrityksessä tai sit nyt vimosin oli oma yritys joka meni perkele kaatumaan ja mulle jäi perkeleenmoiset velat.

Työkkärin kans sovittiin, että jos mie en tohon pääse niin haen esme päiväkodeista työelämävalmennuspaikkaa (on tossakii sanahirvitys!) ... Noinkohan sitä edes kannattaa mitään paikkoja enää hakeakaan, kun aina kaikilla on tarjota "ei oota" :/

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Kyllä sulle vielä se oma paikka löytyy, usko pois. :hug:

hope so. Alkaa vaan tosiaan oleen hällä-väliä fiilis noitten hakemisten kanssa... :/

Valmistuin merkonomiks -04 keväällä ja siitä lähtiin oon hakenu töotä siltä alalta, mutta kun aina tarjotaan ei-oota. Sit mietin alanvaihtoo lähihoitajaks, joka itse asiassa on kiinnostanut mua kauan -jotenkin vaan ajauduin liiketalouden puolelle- niin ei sitt pääsekään kouluttautumaan.

Kyllä mä aattelin soitella päiväkoteihin, josko onnais. Vaikk ei mulla ole kokemusta kuin noista kolmesta ipanasta...

Yhteistyössä