Ähh, oon törkee, mut selkis miks ruotsalaiset miehet on homoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta toi oli ihan normaali uutinen, olisi ilmeisesti vaan pitänyt ap:lle olla mallimitoissa olevia tytsyjä kuvassa.

Ja se ruotsalaisten homous juttu on lähtöisin -yllätys, yllätys- Suomalaisilta kiihkouskovaisilta, jotka aikoinaan levittivät tietoa että ruotsi on tuhoon tuomittu maa ja tullaan hävittämään samaan tapaan kuin sodoma ja gomorra (joiden syntinä oli samaan sukupuoleen yhtyminen lyhykäisyydessään). Löytyy vaikkapa raamatusta lisää tietoa tästä sodoma gomorra hommasta...

Alkuperäinen kirjoittaja jups:
musta toi oli ihan normaali uutinen, olisi ilmeisesti vaan pitänyt ap:lle olla mallimitoissa olevia tytsyjä kuvassa.

Ja se ruotsalaisten homous juttu on lähtöisin -yllätys, yllätys- Suomalaisilta kiihkouskovaisilta, jotka aikoinaan levittivät tietoa että ruotsi on tuhoon tuomittu maa ja tullaan hävittämään samaan tapaan kuin sodoma ja gomorra (joiden syntinä oli samaan sukupuoleen yhtyminen lyhykäisyydessään). Löytyy vaikkapa raamatusta lisää tietoa tästä sodoma gomorra hommasta...

älkää ny jumankauta syyttäkö tästäkin uskovia...

Minä oon lukenu jostain yliopistolehdestä junamatkalla selityksen tuohon "ruotsalaisten homouteen" ja se meni muistaakseni suunnilleen näin: Suomessa sotaan joutui nuoret pojatkin, joiden seksuaalisuus oli vasta heräämässä ja kun sodassa oli jossain välissä pitkiäkin vaiheita jolloin vain oltiin ja pidettiin paikkoja siellä jossain metsässä (tunnen huonosti nää sotajutut :ashamed: ) ja koettiin vaikeita asioita niin ihmiset läheni ja monilla tuli kokeiltua miestenvälisiä suhteita, kun ei muutakaan ollut tarjolla, eikä noista asioista puhuttu eikä niille ollut mitään nimeäkään tiedossa maalaisilla. Sitten sodan jälkeen Ruotsista kantautui uutisia että siellä on tällaista vapaamielisempää "toimintaa" ja sieltä kantautui Suomeen käsite homo, ja en nyt muista tarkkaan miten se meni mutta sitten suomalaisten oli helppo jotenkin "ulkoistaa" ne metsäkokemukset että eihän ne ollut mitään, ruotsalaisethan niitä homoja on, ja se väite on tuosta lähtöisin.

Yhteistyössä