Ahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
Kamala ahdistus päällä; pitkä saikku loppui eilen masennuksen vuoksi ja huomenna pitää soittaa töihin että en edelleenkään oo työkunnossa. Toivottavasti saan lääkärille ajan heti huomenna (on ekaa päivää lomansa jälkeen töissä). En todennäköisesti halua edes jatkaa myöhemminkään töissä, mutta en tiedä miten sairaslomarahojen kanssa käy jos irtisanoudun...???

Varmaan täytyy lääkitystäkin miettiä uudelleen, kun ei tunnu auttavan. Nyt sitten Kelakin alkaa vaatimaan hoitosuunnitelmaa, toisaalta tosi hyvä, on PAKKO saada kunnon apua tähän paskaan oloon.

älä vaan irtisanoudu! tuet pienenee ja kaikki hankaloituu - vaikka on se hankalaa se töissäkin kirjoilla roikkuminen...

juu, hae apua, psykiatrilta hoitosuunnitelma, sit terapiaa ja sopivat lääkkeet. tsemppiä :)

Kiitos ainoasta vastauksesta :D

Koen, että juurikin se työpaikka on yksi isoimmista ahdistusta aiheuttavista tekijöistä, tosin masentuneen mielellä varmasti liioittelen sitäkin. Haluaisin vaan päästä edes yhdestä ahdistavasta asiasta eroon vaikka tiedän, ettei se ole järkevä ratkaisu..

Ja mulla on kyllä mahdollisuus jäädä saikun jälkeen kotihoidontuelle, en tosin tiedä, miten yksin pärjäisin kahden pienen kanssa päivät jos oma olo ei ala kohenemaan..

huoh, kun kaikki tuntuu niin sekavalta ja mitään ei saa oikeasti päätettyä...

Kiitos ainoasta vastauksesta :D

Koen, että juurikin se työpaikka on yksi isoimmista ahdistusta aiheuttavista tekijöistä, tosin masentuneen mielellä varmasti liioittelen sitäkin. Haluaisin vaan päästä edes yhdestä ahdistavasta asiasta eroon vaikka tiedän, ettei se ole järkevä ratkaisu..

Ja mulla on kyllä mahdollisuus jäädä saikun jälkeen kotihoidontuelle, en tosin tiedä, miten yksin pärjäisin kahden pienen kanssa päivät jos oma olo ei ala kohenemaan..

huoh, kun kaikki tuntuu niin sekavalta ja mitään ei saa oikeasti päätettyä...

Elä tosiaan irtisanoudu.Pystyisitköhän työeläkelaitoksen kautta kouluttautumaan toiseen ammattiin tai päästä kuntoutukseen niiden kustantamana? Pääsisit takaisin työelämään omassa tahdissa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elä tosiaan irtisanoudu.Pystyisitköhän työeläkelaitoksen kautta kouluttautumaan toiseen ammattiin tai päästä kuntoutukseen niiden kustantamana? Pääsisit takaisin työelämään omassa tahdissa

Tätä olen itsekin miettinyt, tosin tiedän, ettei minulla juuri tällä hetkellä ole voimia opiskeluun tai mihinkään muuhunkaan uuten :/ Mutta ehkäpä sitten, kun tulevaisuus alkaa näyttämään vähän valoisammalta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tätä olen itsekin miettinyt, tosin tiedän, ettei minulla juuri tällä hetkellä ole voimia opiskeluun tai mihinkään muuhunkaan uuten :/ Mutta ehkäpä sitten, kun tulevaisuus alkaa näyttämään vähän valoisammalta?

Ehkä sitten kuntoutus olisi kohdillaan niin saisit elämänsyrjästä taas kiinni.
Voimia sinulle! Kyllä parempi huominen vielä koittaa! :)