Ahdistuneisuushäiriöstä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mira"

Vieras
jos löytyy joku joka tästä vaivasta kärsii, niin onko teillä sellaisia pahan aavistuksia. Siis tunne että jotain pahaa tapahtuu, kuolet tms?
Mulla tämmöinen on todella vahvasti koko ajan, ja hitto ettei paranna kyllä oloa pätkääkään.
Olen siis vakuuttunut omasta kuolemastani, siis että kuolen ihan pian. Syy tähän on varmaan kauhea huoli siitä mitä lapselleni käy, jos minua ei enää ole.

Niin, jokainen kuolee joskus ja se voi tulla yllättäenkin. Huolehdit lapsesi tilevaisuudesta ja se onkin ihan fiksua. Tee se niin, että tiedät miten lapsellesi käy jos kuolet. Se ehkä vähentää taakkaasi.

Sen sijaan että pelkäät kuolevasi, mieti mitä kaikkea haluat tehdä ennen kuolemaasi. Haluat varmasti viettää aikaa rakkaittesi kanssa, lukea ehkä jonkun kirjan, käydä jossain, laittaa kotia nätiksi niin, että sinulla on siellä hyvä olla.

Ajatuksesi ovat nyt vain jumiutuneet yhteen asiaan. Sinun pitää opetella ajattelemaan asiaa hieman toiselta kantilta.

Juu, siis olen yrittänytkin asiat hoitaa niin, että lapseni olisi turvassa jos minulle käy jotain, mutta tässä tapauksessa se ei ole niin yksinkertaista. Ja se lisää kauhuani..

Yhteistyössä