Ahdistavia,surullisia,rankkoja kirjoja ???

  • Viestiketjun aloittaja Maria 82
  • Ensimmäinen viesti
Maria 82
Haydenit luettu ja Hosseinit!

Tällä hetkellä paras ja todella ahdistava kirja on ollut lasi maitoa ,kiitos!

myös: kultatukka tähtönen,kun suljen silmäni,Nancy( tietenkin), Rachelin loma,kaiken se kestää,A sight for sore eyes kirjat ovat olleet loistavia.
 
vierailija
Vastaan myöhässä, mutta: Richard Adamsin "Ruttokoirat"

Kirja kertoo kahdesta koirasta, jotka pakenevat ihmisten luomasta helvetistä, eläinkoe laboratoriosta. Myöhemmin koirille epäillään tarttuneen rutto laboratorion rotista ja kirja saa järkyttävän ja odottamattoman lopun. Erittäin surullinen ja ahdistava kertomus...elämä mullistui täysin
 
Kaikista ahdistavimmat kirjat luin lapsena. Luin koulukiusaamisesta ja itse kun olin koulukiusattu, eläydyin hyvin voimakkaasti kirjan hahmoihin.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
vierailija
On rakkautes ääretön
Ehkä ahdistavia ja surullisin kirja ikinä. Olin kirjan alusta ihan loppumetreille asti täynnä surua ja vihaa.

Tapa minut äiti
Aika rankka tämäkin...

19 minuuttia
Erillainen. Surullinen ja yllättävä.
 
r0s


Kirja, jota en todennäköisesti tule toiste lukemaan vaikka se olikin hyvä.
 
Ehdottomasti kaikki Stephen Kingin teokset! Asetin itselleni tavoitteeksi kaikkien suomennettujen Kingin kirjojen lukemisen julkaisujärjestyksessä, mutta jo ensimmäiset kirjat ovat tuntuneet selkäytimessä asti. Hän osaa kirjoittaa ehdottoman ahdistavaan tyyliin, ja kauhun ilmapiiri tulee pelkästään sanojen kautta niin upeasti ilmi. Toki olen lukenut myös Kingin hitit, kuten Se:n ja Hohdon, hyi että! Mietin, että pitäisikö kuunnella Kingin kirjoja äänikirjoina. Löysin https://www.aanikirjapalvelu.com/nextory-tarjous/ sivun kautta tommoisen tarjouksen Nextorystä, niin mietin hankkivani sen. Saattaisi olla vielä karmivampi kokemus kuunnella, kun joku lukee Kingin kirjoja. Lukija voi eläytyä äänellään tarinaan, jolloin lukukokemus voi olla pelottavampi.
 
Viimeksi muokattu:


Kirja, jota en todennäköisesti tule toiste lukemaan vaikka se olikin hyvä.
Tämä täytyy lukea!
Kiitti vinkistä.👍
 

Yhteistyössä