Ahdistavaa vai Romanttista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hakala

Uusi jäsen
12.04.2011
13
0
1
Riitelet miehen kanssa jonka kanssa aiot muuttaa yhteen. Mies kävelee yöllä 5 tuntia luoksesi, kirjoittelee hissiin ja jättää rakkauslappuja ovelle, saat aamulla tietää kun postimies herättää öisen vieraan.

Riippuu siitäkin, että mistä ja miten on riidelty. Mut todella, todella epäilyttävää touhua. Kyl noita miehiä on kumminkin liikenteessä ja tässä on ilmeisesti kyseessä tuollaisiin miehiin kallellaan oleva tyttö. Se on kyllä kumma juttu, että tietyn kasvatuksen saaneet tytöt tekee aina nuo samat virheet miesvalinnoissa... Voi kun voisikin auttaa... VOIMIA !!!

Täähän kuulostaa ihan sen toisen ketjun poikaystävän edesottamuksilta.

Onko tää jokin testi?

Käytös sopii teineille, ei aikuisille. Alle parikymppisen vetona hellyyttävä, aikuisen vetona epätasapainoinen.

Tuo sinun kirjoitustapasi sai asian kuulostamaan hieman ahdistavalta mutta koska onneksi luin alkuperäisen ketjun aiheesta niin äärimmäisen romanttista vastaan. Saisivat muutkin miehet ottaa oppia. Toisaalta naisetkin kans.

Meidän suhteessa tommonen ei ois niin tavatonta. No, tietty kun meidän pitää asuu tässä, niin toivoisin, ettei tuhri hissiä, ainakaan kirjota mun nimee mihinkään.

Mutta kyllä mun mies saattaa vaikka huutaa täydessä ostoskeskuksessa, että rakastaa mua. Se on sen verta pimee.:)

Oih, ihanan romanttista musta. Mitä ahdistavaa on siinä jos joku oikeasti välittää ja rakastaa ja sen myös näyttää, mietin täällä? Kyllä mua koskettaa tuollaiset teot paljon enemmän, kuin pelkät sanat.

Yhteistyössä