Ahdistavaa...työpaikan juhlat tulossa ja siellä mahdollisesti tanssia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jakki

Vieras
Eli työkaveri jää eläkkeelle ja hänen kunniakseen on järjestetty eläkkeelle jäämisjuhlat. Syömistä,juomista ja tanssia. Taidan olla porukan nuorin 29v, osa on 40-50 ja muutama alle 40v taitaa myös olla.

Muuten ihan kiva mennä, mutta minua ahistaa nuo tanssijutut, paikalle tulee siis tanssibändikin...

Baareissa toki tanssin itsekin, mutta olen sen sukupolven ihmisiä, että en edes osaa tanssia paritansseja ja koen ahistavaksi mennä lähelle joitakin työkavereita...

Onko epäkohteliasta kieltäytyä, jos minua haetaan tanssimaan...? mitenkä edes voi kieltäytyä epäkohteliaasti?

Ja jos en osaa tanssia, niin kannattaako edes mennä yrittämäään..

Epäkohteliaampaa kai on mennä täysin tanssitaidottomana koikkelehtimaan kuin kieltäytyä.
En mäkään osaa mitään paritansseja, eikä kiinnosta opetella. Sanot vaan ei kiitos ja hymyilet nätisti jos joku hakee :)

Joo promillet voisi tietysti muuttaa asiaa :D

Täytyy kuitenkin yrittää ottaa tuon alkonkin kanssa iisisti, täytyy pystyä tapaamaan työkaverit taas maanantaina, heh.

Epäkohteliaampaa kai on mennä täysin tanssitaidottomana koikkelehtimaan kuin kieltäytyä.
En mäkään osaa mitään paritansseja, eikä kiinnosta opetella. Sanot vaan ei kiitos ja hymyilet nätisti jos joku hakee :)

No eikä ole epäkohteliasta mennä tanssimaan jos ei osaa. Pitääkö muka kaikkien parketille menijöiden osata kaikki askeleet täydellisesti. Kyllä mä olen ainakin mennyt vaan ja sanonut että en sitten osaa tanssia. Sitten vaan on menty jotenkin kutenkin. Eipähän ne hae sitten toistamiseen, jos on oikein hankala tanssitettava. Tietty jos ei halua mennä tanssimaan, niin sitten voi vedota siihen ettei osaa ja ei siksi halua.

Yhteistyössä