Ahdistavaa..menneisyyden "haamuja"..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Katselin muiden palstalaisten kuvia galleriasta ja nyt ahdistaa.. Erään palstalaisen mies on mun nuoruuden rakkaus ja lapseni isä. Olin tosi rakastunut siihen joskus ja sit tulin raskaaksi. Tää jätkä ei kuitenkaan ollut perhe-elämästä kiinnostunut ja häipyi. Ei oo sen koommin kuulunut eikä näkynyt. Ihan kylmät väreet tuli kun näin kuvan...

Mun esikoinen (eli sen lapsi) on jo 6v. Eli pitkä aika siitä on. Jotenkin vaan repes kaikki vanhat haavat auki kun näin kuvan. Mut joo, oltiin sillon nuoria ja nyt mulla perhe ja hällä perhe. Toinen hänen lapsistaan vaan on kuin kopio tuosta mun lapsesta.. Aika hirveetä jotenkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis tapaako mies lastaan?

Ei. Ei ole koskaan nähnyt edes lastaan koska ei ole kiinnostanut. Jätti mut kun olin viimesilläni raskaana. En ole nähnyt häntä sen jälkeen enkä ollut yhtään tietoinen että missä päin suomea on yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
Tänäänkö bongasit sen kuvan? Asutteko samassa kaupungissa?

Joo, tuossa katselin huvikseni palstalaisten kuvia ja sattumalta näin. Ei asuta samassa kaupungissa. On muuttanut toiselle puolelle suomea näköjään.

Kätevästi varmaan saat tällasella alotuksella kuohuntaa aikaan. Mikä ihmeen motiivi muuten voisi olla tällaista täällä avautua. Jos tuo olisi totta, niin tuskin siitä tänne kirjottelis. Mut jos olis, niin joko ap on hiukan naivi tai sitten ainoa motiivi on ehkä saada aikaan ongelmia. Todennäkösesti kuitenkin aika hyvin oivallettukin provo.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Kätevästi varmaan saat tällasella alotuksella kuohuntaa aikaan. Mikä ihmeen motiivi muuten voisi olla tällaista täällä avautua. Jos tuo olisi totta, niin tuskin siitä tänne kirjottelis. Mut jos olis, niin joko ap on hiukan naivi tai sitten ainoa motiivi on ehkä saada aikaan ongelmia. Todennäkösesti kuitenkin aika hyvin oivallettukin provo.

Anteeksi. Minulle vain tuli paha olo ja tarve purkaa sitä jonnekin. Ehkä oon vaan sit katkera ämmä.. :/

Jotenkin vain suututtaa että siitä ei ollut tuolle mun lapselle isäksi ja muutaman vuoden päästä on jonkun toisen kanssa perustanut kuitenkin perheen. Mut elämä on.. Meille hän on ollut yhtä kuin kuollut. Onneks mulla on nyt ihana mies josta on tuolle esikoisellekin isäksi. Oon vaan nyt jotenkin niin järkyttynyt ettei ajatus kulje.

Yhteistyössä