H
Hermoraunio
Vieras
Mä en kestä työtäni. Olen ahkera ja tunnollinen ihminen ja tiedän, että hoidan työni hyvin.
Nyt kuitenkin työssä, jossa yksi alue ylittää osaamiseni. Olen myöntänyt itselleni, että en hallitse sitä ja se tietty harmittaa itseenikin (saati sitten muita...) ja haluaisin pois sieltä.
Tuo työ vaikuttaa jo yksityiselämään, olen kyllä lasteni kanssa, mutta mielessä vaan, että v...u, taas huomenna sinne täytyy mennä ja totta kai se heijastuu myös lapsiin.
Perjantaista jos jaksan iloita, niin viimeistään lauantai-aamuna alan "laskea tunteja",milloin taas pitää mennä töihin.
Tekisi mieli sanoa itseni irti sieltä, mutta mietityttää jatkoseuraamukset.
Esim. karenssi ja sit, miten tulevat mahdolliset työnantajat suhtautuvat...
Hitsi, järki vastaan sydän...
Vaikea asetelma.
Nyt kuitenkin työssä, jossa yksi alue ylittää osaamiseni. Olen myöntänyt itselleni, että en hallitse sitä ja se tietty harmittaa itseenikin (saati sitten muita...) ja haluaisin pois sieltä.
Tuo työ vaikuttaa jo yksityiselämään, olen kyllä lasteni kanssa, mutta mielessä vaan, että v...u, taas huomenna sinne täytyy mennä ja totta kai se heijastuu myös lapsiin.
Perjantaista jos jaksan iloita, niin viimeistään lauantai-aamuna alan "laskea tunteja",milloin taas pitää mennä töihin.
Tekisi mieli sanoa itseni irti sieltä, mutta mietityttää jatkoseuraamukset.
Esim. karenssi ja sit, miten tulevat mahdolliset työnantajat suhtautuvat...
Hitsi, järki vastaan sydän...