Ahdistaako lapsesi ulkonäössä jokin

• Viestiketjun aloittaja Maiju
  • Ensimmäinen viesti
Maiju
Aloitin uuden ketjun kun kukaan ei reagoinut enää tuohon lapsen piirteiden muuttumista käsittelevään ketjuun. Tää on lähes tabu, mutta eikö ole ketään muuta äitiä jota ahdistaa jokin asia lapsensa ulkonäössä?

jeesss
Mua ei ahdista mikään... Mutta paras kaveri kerran sanoi, että ahdistaa, kun lapsi suuttuessaan muistuttaa ihan alkoholistimummoaan (kamuni ex-anoppia)-samalla lailla naama vääränä ja raivonpuna poskilla :)

Ei nyt ahdista,mutta joskus katselen esikoisen ,kesällä 10v,vatsanseutua kun tuntuu poitsu turpoavan aika ajoittain:)Joo mä pidän silmällä sen painoa :xmas:

Kuopuksen,8v,etuhampaat huolestuttaa kun niiden välissä on iso rako,kysyy ittekkin että tarttisko näille tehä jotain :D

Mutta ei mua ahista kauheesti.

vieras
Omat lapseni (4kpl) ovat mielestäni oikein suloisia ja kauniita. Pakko kyllä myöntää, että toinen tytöistä on saanut kauniimmat piirteet kuin toinen. Mutta ei kummassakaan mitään vikaa ole. Pojat ovat kumpikin aika onnistuneita tekeleitä :)

Ei. Välillä häiritsee, kun pojalla pitkin naarmuja, mustelmia yms. Mutta minkäs sille voi, kai se kuuluu tohon ikään ja tollaselle koko ajan menossa olevalle pojalle :)
Poika on siis täydellinen sellasena kun on :heart:

Ei todellakaan.
Harmittaa vaan kun pojan kulmakarvoista alaspäin poskeen asti on aika kiva naarmu, kissa raapas ja taitaa jäädä jonkun sortin jälki :(
Poika otti meidän tyttökissaa kaksin käsin turkista kiinni ja kissa läppäs. :(

marffa
Ei nyt ahista, mutta hieman mietityttää, et tullaanko kiusaamaan koulussa, kun meidän neidolla on toinen korva ihan hirveen hörö ja toinen täysin normaali.. Neuvolassakin ,3v, kysyivät aiotaanko tehdä sille korvalle jotain.

är5syttää
Kyllä ahdistaa, luulin saavamme kauniit lapset kun kauniita molemmat mutta lapset ovat kaikkea muuta. Ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa suloisiksi ja ärsyttää moiset apinat.

vieras
voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!

Yhteistyössä