?
:(
Vieras
Kuulin eilen että mieheni on miettinyt minun jättämistäni viime talvena. Ok, meillä oli rankka kuukausi silloin (1 KUUKAUSI ), ja riitelimme PALJON mutta selvisimme siitä ja kaikki on ollut koko loppukevään hyvin. Nyt sitten kun kuulin tuon, niin rupesi ahdistamaan ja sain tietysti riidan aikaiseksi aiheesta. Mies sanoi että mietti asiaa, mutta kuitenkin rakastaa mua niin ei sitä tehnyt... Mutta kun, mua ahdistaa ihan hirveästi ajatus siitä että minun mies, jota rakastan äärettömästi, on miettinyt jättämistä ja lähtemistä! Tosissaan. Sen vielä ymmärtäisin jos vihaisena tai pettyneenä tai surullisena ajattelee jotain tuon suuntaista, kun se on vaan ajatusleikkiä, mutta että ihan tosissaan on sellaista miettinyt niin se loukkaa ihan hirveästi. Ei mullakaan talvella helppoa ollut, samassa tilanteessa ja veneessä oltiin, mutta mulle ei olisi tullut mieleenkään luovuttaa...
Nyt sitten ahdistaa että entä jos tulee vielä huonoja kausia (ja niitä tottakai joskus taas tulee ) niin pelkään sitten kokoajan että se lähtee. Tai jos se miettii sitä, muttei kerro..
äääh. Kauhea ahdistus päällä ja oikeasti vähän pelkään sitä että mies joskus lähtee, kun kuitenkin hän on mun elämäni rakkaus. Vaikkakin koitan vakuuttaa itselleni että elämä ei siihen lopu ja varmasti joskus rakastuisin uudelleen ja elämä kyllä kantaa. Ja tiedän että näin se on. Mutta ...
Mitä mä teen? Kauhea ahdistus ja suru päällä, mua loukkaa tuo varmaan enemmän kuin se että olisi vaikka pettänyt... Se voisi olla kännimoka tai moka muuten, mutta että mietti jättämistäni... huhheijaa.
Nyt sitten ahdistaa että entä jos tulee vielä huonoja kausia (ja niitä tottakai joskus taas tulee ) niin pelkään sitten kokoajan että se lähtee. Tai jos se miettii sitä, muttei kerro..
äääh. Kauhea ahdistus päällä ja oikeasti vähän pelkään sitä että mies joskus lähtee, kun kuitenkin hän on mun elämäni rakkaus. Vaikkakin koitan vakuuttaa itselleni että elämä ei siihen lopu ja varmasti joskus rakastuisin uudelleen ja elämä kyllä kantaa. Ja tiedän että näin se on. Mutta ...
Mitä mä teen? Kauhea ahdistus ja suru päällä, mua loukkaa tuo varmaan enemmän kuin se että olisi vaikka pettänyt... Se voisi olla kännimoka tai moka muuten, mutta että mietti jättämistäni... huhheijaa.