ahdistaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!!

Vieras
anoppi!!!
eli suostuin muuttamaan heidän lähelle kun mies teki selväksi heille että kun lapsi syntyy heidän pitää tajuta antaa meille myös omaa aikaa..

no nyt vauva 6viikkoa ja tulos tämä..sairaalan ryntäsi heto vaikka kuin kerroin vierailu ajasta.
kotona ravaa vähintään kerran viikko ja joulu ja uus vuos piti heillä olla(he eivät vietä kunnon joulua)ja vasta illax saatiin mun vanhemmille mennä vaikka aina joulut siellä oltu.
soittaa miehelle joka pv.
oli viikon kipeänä ja kun oli "parantunut"suuttui ku ei sinä päivänä oltu kotona ottamassa häntä vastaan ja laitto jo apen kin soittamaan meille et mix ei pääse kylään kun hän haluaa vaan 5 minsax tulla(aina viipyy ainakin tunnin)ja nyt häntä on pitänyt nähdä koko ajan vähintään viikon välein..ja kun meille sitten pääsi selvisi että oli vieläkin kipeä ja yski vaan vauva sylissä..olis tehny mieli hirttää se akka!!kuin aikuinen kehtaa!!ja nyt vauva oli kipeä (nuhaa)sanoin ettei voida tulla kylään ja et ei oo hyvä altistaa vauvaa pöpöille ni sehän pomppas tänne ja suuttu ettei hän ole taudin kantaja ymja raahaa meille harva se viikko ystäviään vauvaa katsomaan ketä me ei ees tunneta.ja voih sitä neuvojen määrää..

hänen mielstä vauvan pitää olla enempi mahallaan
korvike tekee vauvalle ilma vaivoja
mun pitäis käyttää tuki vyötä et maha menis nopee sisään kun on rumaa nuorella naisella läskit ym
ja pyytää vauvaa koko ajan hoitoon ja olen sanonut et en halua pientä vielä yöx antaa enkä muutenkaa,,,

olenko kamala kun mua ahdistaa?
mikä on sellanen vevollisuuksien rajoissa ole yhteyden pito määrä eli kuinka usein mun olis "pakko"häntä tavata??

Toisella palstalla olen omaa anoppiani haukkunut ja jotain tälläistä pelkään tapahtuvaksi, jahka meille nyytti saadaan.

Et ole kamala, ilmoitin isännälle, että anopilla ei ole meille mitään asiaa, ennenkun oppii olemaan ihmisiksi. Anoppi huseeraa meillä kuin kotonaan ja mä olen yksityisyydestäni aika tarkka.

Laita isäntäs pistämään äitinsä kuriin, joko mennään teidän pelisäännöillä tapaamisissa tai ei tavata ollenkaan.

Ihan niin harvoin tarvitsee tavata kun haluat! Ja koska kyseinen henkilö miehesi kautta tunnetaan, pitäisi miehesi nyt ärähtää ;) Ei ole mitään lain suomaa oikeutta hänellä lapsenlapseensa, miniänsä ulkonäköön saati teidän kotiinne vierailijoita tuomaan eli ei myöskään sulla mitään velvollisuutta häntä sietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
laskin jsut et ollaan tavattu häntä ainakin 10 kertaa/6vkoa varmaan pari enemmänkin ja mun vanhempia oon nähny 2 kertaa=(

Ei kun nyt vaan tapaamaan omia vanhempiasi ja jos anoppi älähtää niin älähdä takaisin että on heidänkin vuoronsa sentään välillä eikä VAAN toisen mummon!

Saattaa helpottaa muutaman kuukauden (tai vuoden) kuluttua kun vauva ei enää ole niin uusi. Meillä ei mummot ole ihan noin lähellä, mutta molemmat hurahti ihan oudoiksi, kun esikoinen syntyi. Vaivaa kesti hetken ja sen jälkeen alkoivat ulkoa, että saamme lapsen pidettyä hengissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
Toisella palstalla olen omaa anoppiani haukkunut ja jotain tälläistä pelkään tapahtuvaksi, jahka meille nyytti saadaan.

Et ole kamala, ilmoitin isännälle, että anopilla ei ole meille mitään asiaa, ennenkun oppii olemaan ihmisiksi. Anoppi huseeraa meillä kuin kotonaan ja mä olen yksityisyydestäni aika tarkka.

Laita isäntäs pistämään äitinsä kuriin, joko mennään teidän pelisäännöillä tapaamisissa tai ei tavata ollenkaan.

juuh mut kun mies ei oo täysin mun puolella ensin oli mut heillä ei oo tapana sanoa vanhemmille vastaan!ja nyt mä oon se paska en vaan halua että hänen vanhemmat näkee vauvaa..kax viimestä kertaa oon menny muka nuukkuu ettei oo tarvinnu nähä...ärsyttää et tarvii tänne änkee!!

ja kun en oo just suostunu siivoo ja sanonu miehelle etten jaksa siivota et onx nyt pakko ottaa vieraita vastaan(vauva valvoo yöt ni väsy painaa)ni mies totee ettei haittaa jos on pikkasen sotkusta..noh sit anoppi valittaa et miten voidaan pitää niin sotkusta(huom en ollu sinä päivänä imuroinu,yleensä joka päivä kun on koiria)et vauva tulee allerkisex koirille kun on karvoja ja kun vauvalla oli hormooni näppyjä niin nehän tietty oli sen mielestä sit sitä koira allerkiaa....raivo!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huih:
Nyt asetat anopille teidän perheen rajat. En voisi itse edes hengittää samassa huoneessa tuollaisen anopin kanssa. Kauhea monsteri!

Kyllä se niin on, että se kenen äidistä on kysymys, laittaa ne rajat!

ja totuus onkin et kun mies kysy et mix en vaan halua et ne näkee vauvaa niin mua AHDISTAA jo nyt se pelkkä tunne et heidät on pakko nähä..tekis mieli vittuillaksee keksii parin vkon ajan aina jotain menoa et sais sekin vähän miettiä mix mua ahdistaa

Yhteistyössä