Ahdistaa tää mun elämäntilanne! Tahdon töitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaudun

Vieras
Oon osittain äitiyslomalla vielä, opiskella pitäisi vielä viimeiset opintoviikot pois, mutta kun ei noista koulun nykyisistä hommista saa mitään selvää. Pää lyö tyhjää kun yritän edes muistella mitä tässä on tähän mennessä muka opittu. Rahaa ei tuu mistään kun en saa kotihoidontukea kun lapset on hoidossa osa-aikasesti, opintotukea en saa, työttömyystukea en saa kun olen koulussa kirjoilla. Voi jumaliste auttais paljon jos pääsisin osa-aikaseen työhön ja ehkä osan opiskelujakin voisi suorittaa sillä työssäkäynnillä...

Ahdistaa olla miehen elättinä. Laskuja tulee joka tuutista...

Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Hmm! Oravanpyörässä täysillä juoksevan voin sanoa, ettei se ole helpota työn saannin jälkeen.

Mieluummin oisin siellä oravanpyörässä. Näkis muitaki ihmisiä ja olis työkavereita joiden kanssa jutella ja asia josta jutella. Mulla saattaa nykysin mennä päiviä etten näe muita ihmisiä kuin lapsia ja mieheni...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Hmm! Oravanpyörässä täysillä juoksevan voin sanoa, ettei se ole helpota työn saannin jälkeen.

Mieluummin oisin siellä oravanpyörässä. Näkis muitaki ihmisiä ja olis työkavereita joiden kanssa jutella ja asia josta jutella. Mulla saattaa nykysin mennä päiviä etten näe muita ihmisiä kuin lapsia ja mieheni...

Kiva, kun pitää alkaa kaupan kassalle selitämään elämäänsä, kun ei muita juttukavereita ole. Pitää kohta hulluna.

tämä äiti ei kanssa kotona jaksa kovin montaa kuukautta olla, se syö aivoja minulta. mars mars töihin vaan, ja muista, että useat työpaikat ovat piilossa, soittele rohkeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
tämä äiti ei kanssa kotona jaksa kovin montaa kuukautta olla, se syö aivoja minulta. mars mars töihin vaan, ja muista, että useat työpaikat ovat piilossa, soittele rohkeasti.

Minulta ei syö aivoja, mutta mieletön väsymys on koko ajan päällä. Koko ajan pitäisi siivota ja leipoa ja laittaa ruokaa, kun täällä on,

Ja toisaalta stressaa kun kuopus sitten itsekseen paljon, kun teen kotitöitä. Kaikkialle ei ehdi.

Helpompaa olisi tosiaan olla töissä. En ainakaan itse ole ollut näin väsynyt töissä ollessa.

Alan töitä ei ole. Ja vähemmän koulutusta vaativiinkaan ei ole huolittu, olenko liian vanha kaupan kassaksi kun ei ole kokemusta ja on jo ikää? Turhauttavaa.

Mies sanoo, että kyllä me pärjäämme, ja pärjäämmekin. Mutta mihinkään ylimääräiseen ei koskaan ole rahaa. Onhan se lapsille hyvä, että on joku heitä varten, kun sukulaisista ei mitään apua.

Mutta oma pää!!!

Yhteistyössä