Ahdistaa sukujuhlat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua ei utelut haittaa. Elämäni on kuin avoin kirja, josta jokainen voi lukea itseään kiinnostavan kappaleen tai sivun.
Ylen aamussa on juttu selkokielisistä kirjoista. Niistä on kuulema maahanmuuttajille iloa kotoutumisessa.
Elät ap. jatkuvassa identiteettikriisissä.
Yritä kääntää huomiosi elämän mukaviin asioihin.
 
vierailija
Minua ei utelut haittaa. Elämäni on kuin avoin kirja, josta jokainen voi lukea itseään kiinnostavan kappaleen tai sivun.
Ylen aamussa on juttu selkokielisistä kirjoista. Niistä on kuulema maahanmuuttajille iloa kotoutumisessa.
Elät ap. jatkuvassa identiteettikriisissä.
Yritä kääntää huomiosi elämän mukaviin asioihin.
Enemmän mä oikeastaan ihmettelen,että mieheni viitsii sinne mennä. Sai melkoista vinoilua aikanaan heiltä osakseen,kun ns helppo koulutustaan vastaava idtumatyö vaihtui raskaaseen duunarin hommaan.
 
vierailija
Voi voi sentään kun vaimo mittaa kaikkea vain rahassa, omaisuudessa ja menestyksessä. Mies haluaa tavata omiaan eli verisukulaisiaan ihan vain näkemisen ilosta ja viettää aikaa hetki heidän kanssaan vielä kun elävät.
 
Onhan niitä muitakin keskustelun sisältöjä. Kysele sä sukulaisten kuulumisia, niin aika menee siinä: moni tykkää jaaritella itsestään.
Mun yks sinkkukaveri tekee just siten, että kyselee tiiviisti mun kuulumisia silloin, jos hän selkeesti kokee ettei halua olla tentattavana.

Ja jos kuulumiskysymys tulee itsesi kohdalle, niin sanot vaan "mitäs tässä, ihan rauhallista, Ville-Petterillä oli vähän flunssaa sillonjasilloin" ja sit keskustelu kääntyy flunssiin...
 
vierailija
Onhan niitä muitakin keskustelun sisältöjä. Kysele sä sukulaisten kuulumisia, niin aika menee siinä: moni tykkää jaaritella itsestään.
Mun yks sinkkukaveri tekee just siten, että kyselee tiiviisti mun kuulumisia silloin, jos hän selkeesti kokee ettei halua olla tentattavana.

Ja jos kuulumiskysymys tulee itsesi kohdalle, niin sanot vaan "mitäs tässä, ihan rauhallista, Ville-Petterillä oli vähän flunssaa sillonjasilloin" ja sit keskustelu kääntyy flunssiin...
Joo,täytyy jotain tuollaista keksiä.
 

Yhteistyössä