Ahdistaa pituus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon 16v tyttö ja oon ollu aina pitkä ja mulla on ollu pituuden takia tosi huono itsetunto. Olin jo 6.luokalla n.170cm. Onneks en oo siitä paljon kasvanut, kun oon nykyään joku 173-175, mut oon silti pitkä ja se ahdistaa. Mietin pituutta lähes kokoajan ja yritän olla muiden seurassa kyyryssä, etten näytä niiin pitkältä. Ahistaa toi pituusjuttu oikeesti, miten sen ajattelusta pääsis eroon?

Olen 173 cm ja välillä harmittelen, etten ole pitempi. Minun pituus korostuu, kun mun seurassa kulkee yleensä minua pienempiä miehiä. Olen meidän työpaikan pisin. Naisia 2 ja miehiä 3.
Mutta siis et ole oikeastaan edes kovinkaan pitkä.

Jos näin pitkänä 178cm voin ohjeistaa, niin pitäkää ryhti ja kävelkää ylpeänä selkä suorana. Katsokaa ympärillenne ja kas, ette ole ainoita. Pituus on aina väärä, joko liian lyhyt, liian pitkä tai jos olisin sen ja sen mittainen niin..... Mitä sitten? Ryhdikkäästi kulkeva pitkä nainen on upea näky, vaikka olisi sitä painoakin enemmän :)
Itse kyyristelin teininä. onneksi asiaan puututtiin ajoissa ja ryhti saatiin hyväksi. Vältyin selkäongelmilta ja vaikka olen ujo, muiden mielestä näytän itsevarmalta:LOL:

Yhteistyössä