Ahdistaa niin kamalasti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Me erottiin maanantaiaamuna. Ensin mä luulin, että mä selviydyn tosta vaan, ihan niinkuin olis kyseessä jokin pikkuasia. Sit mua alkoi aina vaan enemmän ahdistaa ja eilen mä jo hädissäni turvauduin sidukkaan, kuinkas muuten... Mikään ei tuntunut miltään, mikään ei maistunut, paitsi se sidukka, se oli oikeinkin hyvää, mut varjele sen jälkeen, siis aivan hirvee olo. Jotenkin mä tajusin, että tää ei ole mikään vips vaan ratkeava tilanne, vaan että mä olin kestosti sitoutunut, enkä mä tahdo elää ilman tietokonettani. Saan sen tänään huollosta ja onneksi menee takuun piikkiin!

Mullakin on tilanne päällä. Kannettavasta on kansi melkein irti ja se roikkuu vaan yhden letkun varassa. Se täytyy tukea tyynyillä pystyyn, itse se ei enää jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Ah, palstan ennakkosensuuri taas toiminut tässäkin ketjussa. Mun vastausta ei oo missään :xmas: Hmph.

Ei voi olla totta!!! Tajuatko, rakkaasi voi olla joutumassa hoitoon?

Ömm.. en?
Pääsisinköhän mä sinne samaan hoitoon, niin ehkä sitten tajuaisin vähän enemmän? :saint:

Ah, palstan ennakkosensuuri taas toiminut tässäkin ketjussa. Mun vastausta ei oo missään :xmas: Hmph.

Ömm.. en?
Pääsisinköhän mä sinne samaan hoitoon, niin ehkä sitten tajuaisin vähän enemmän? :saint:

Mitä haluaisit tajuta? Autan parhaani mukaan, nyt kun minulla on aikaa.

Ömm.. en?

Mitä haluaisit tajuta? Autan parhaani mukaan, nyt kun minulla on aikaa.

Saiskohan jostain vähän lyhyempiä piuhoja.. tai sitten lisämuistia, nopeuttaisko se yhtään (tätä mun ongelmaa) :whistle:

Mää kirjoittelin tuossa jo aiemmin uhkaavasta tilanteestani. Mun rakkaani joutui onnettomuuteen. Semmoinen 80cm pitkä ja 10kg painava kääpiö istui rakkaani päälle. Rakkaaltani murtuivat nivelet. Siihen ei liene hoitomuotoa.
Koittakaa kestää. Onko ap:llä tällä hetkellä työpaikkaromanssi?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mää kirjoittelin tuossa jo aiemmin uhkaavasta tilanteestani. Mun rakkaani joutui onnettomuuteen. Semmoinen 80cm pitkä ja 10kg painava kääpiö istui rakkaani päälle. Rakkaaltani murtuivat nivelet. Siihen ei liene hoitomuotoa.
Koittakaa kestää. Onko ap:llä tällä hetkellä työpaikkaromanssi?

Voi kauheaa, mitä pienikasvuiset ihmiset voivat saada aikaan! Kyllä minä silti uskon, että lähin alan asiantuntija tutkittuaan pystyy diagnosoimaan tilanteen. Ellei, sinun on vain unohdettava ainokaisesi :( ja mentävä eteenpäin.

Ei ole mitään romansseja, ihan vain perheen koneita lainailen tässä.

Saiskohan jostain vähän lyhyempiä piuhoja.. tai sitten lisämuistia, nopeuttaisko se yhtään (tätä mun ongelmaa) :whistle:

Piuhapuodista vain rohkeasti kyselemään ja valoisaa tulevaisuutta sinnekin päin!

Joo, kiitos. Mä meen heti, kun tajuan asian. Menee ehkä ylihuomiselle. :snotty: :xmas:

Yhteistyössä