Ahdistaa- mistä mä löydän kivat bikinit tai uikkarit... tai no kivoja löytyy helposti, mut ne ei vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
sovi mulle. Kävin viikonloppuna monessa liikkeessä, ja varsinkin ne kolmiobikinit(vai mitä ne on) on ihan karseita mun päällä. Sit kävin yhdessä alusvaateliikkeessä, sieltä löytyi sopivaa kuppikokoa(65H), mut se malli ja väri ei miellyttänyt. Netistä löytyis kivoja, mut ulkomailta en uskalla oikein tilata, jos ne ei kuitenkaan sovi.

Ilmeisesti mun täytyy kesä hengailla nudistirannalla tai joku kaapu päällä.

Mä suosittelen englantilaista figleaves-verkkokauppaa, vaikka onkin ulkomaalainen. Nopea toimitus ja laaja valikoima. Kannattaa kerralla tilata useampi vaihtoehto ja sovittaa rauhassa kotona, ja sitten palauttaa. Briteissä nuo sen verran Suomen hintoja edullisempia, että ei ne palautuspostarit ole mikään ongelma.

Mä löysin Seppälästä. Olen a-kuppi, ja nätin näköisten bikinien löytäminen on aivan mahdotonta puuhaa. Moni malli näyttää aivan urpolta mun päällä. Sovitin yil kymmentä mallia, ja lopulta kaksi paria näytti hyvältä päällä. Nyt on sitten kahdet bikinit, joita käytän varmaan seuraavat viisi vuotta vähintään.

[QUOTE="vieras";26262870]Mä löysin Seppälästä. Olen a-kuppi, ja nätin näköisten bikinien löytäminen on aivan mahdotonta puuhaa. Moni malli näyttää aivan urpolta mun päällä. Sovitin yil kymmentä mallia, ja lopulta kaksi paria näytti hyvältä päällä. Nyt on sitten kahdet bikinit, joita käytän varmaan seuraavat viisi vuotta vähintään.[/QUOTE]

Millaisia Seppälässä on ne bikinit? Itse olen sieltä usein etsinyt esim. liivejä, mutta ei ole löytynyt lähellekkään sopivia. Olen 65E, ja seppälän koot alkavat jostain 70:stä ja siinä löytyy hätinä a ja b.

Yhteistyössä