Ahdistaa... miks meillä vaan riidellään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
Taas tuli riita miehen kanssa ja lähti ovet paukkuen pihalle.

Mä olen raskaana ja vanhemmat lapset on valvottaneet viime aikoina. Väsyttää ja hormonitkin varmaan on osasyy.

Mä tiedän etten ole kovin hyvä riitelijä. Eikä ole mieskään. Ja mä nalkutan, välillä, en yhtä paljon kuin ennen mutta välillä menee vaan hermo kun mies ei vaan yksinkertaisesti välitä siitä että onko lapsilla vaikka tarpeeksi päällä.

Nyt mua ahdistaa. En vaan jaksaisi.

Vaikka mä tiedän että kohta taas sovitaan. Ja sit on taas kaikki hyvin. Jonkin aikaa.

Onko tää vaan niin stressaavaa tää pikkulapsiaika?

Kun mies tulee takaisin, lähde sinä vaikka happihyppelylle yksin. Ota vähän omaa aikaa ja koita rauhoittua. Väsymys + hormoonimuutokset ovat jo ihan tarpeeksi, miehet eivät niitä tule koskaan käsittämään.

Joka mäkätystä säästää, se miestään vihaa :D Mäkättämisellä osoittaa vaan, että toisen toiminta ja muu merkitsee sinulle jotain eli välität miehestäsi :) Ei se oo niin vakavaa. Kaikki pariskunnat riitelee joskus :)

Ja mä oon ainakin väsyneenä kiukkuinen kuin ampiainen. Ja mies onneksi tietää sen... Tässä on nyt menty kohta monta vuotta "naama norsun vitulla" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
:hug: Toivottavasti saatte sovituksi riidan.
Kyllähän nuo raskaushormoonit saa naisen erilaiseksi :D vetoo siihen,jos pinnaa kiristää ;)

Eli käytätte raskaushormoneja tekosyynä sille, että voitte aukoa päätänne ukollenne miten paljon huvittaa... :headwall: :headwall:

Auts!
Kyllä varmaan tuntee mies olonso loukkoon jääneeksi kun kotona on nalkuttava akka ja lapset, joita ei akan mukaan osaa edes hoitaa............... mietihän ite mitä tekisit tossa tilanteessa? Hymyilisit?

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Kyllähän nuo raskaushormoonit saa naisen erilaiseksi :D vetoo siihen,jos pinnaa kiristää ;)

Eli käytätte raskaushormoneja tekosyynä sille, että voitte aukoa päätänne ukollenne miten paljon huvittaa... :headwall: :headwall:

Ei se ole mikään tekosyy, vaan se tulee kuules ihan suoraan sydämestä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

:D jep :D Niin ja rakkaat miehet ymmärtää tämän :heart: ;)

Yhteistyössä