Ahdistaa ja jotenki en tie mikä olo! Turhis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Charlottis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Charlottis74

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
3 717
0
36
Pappa on huonossa kunnossa sairaalassa! Enkä luultavasti tule koskaan enään näkemään häntä elossa :( Siitäkin on ainakin 5 vuotta aikaa kun ollaan viimeksi nähty :( Välimatkaa meillä siis on aina ollut 700km. Et semmosii läheisiä tunne siteitä ei oo syntynyt mutta viimeksi tunnisti kyllä mut ja luuli mun isoveljeä mun mieheksi9. Johtuu luultavasti siitä kun olen isäni äidin näköinen joka on kuollut jo silloin kun isäni oli 1v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin.. voithan silti soittaa sairaalaan ja kysyä vaikka, että pystyykö hän ylipäätään puhumaan puhelimessa.

juu voin. Ja ilmeisesti tänään ollut voimissaan mut ei vissiin se pää toimi enään niin selvästi. Ja haluisin tosiaan nähdä elossa. Isäni velikin vakavasti sairas ja hyviä muistoja hänestäkin ja tahtoisin nähdä hänetkin.

ok, voitko järjestää reissua Rovaniemelle, esim. lentokoneella tai muuten? selvennätkö vielä tätä lausetta, kun haluaisin ymmärtää, mitä tarkoitat: "tunnisti kyllä mut ja luuli mun isoveljeä mun mieheksi9. Johtuu luultavasti siitä kun olen isäni äidin näköinen joka on kuollut jo silloin kun isäni oli 1v."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ok, voitko järjestää reissua Rovaniemelle, esim. lentokoneella tai muuten? selvennätkö vielä tätä lausetta, kun haluaisin ymmärtää, mitä tarkoitat: "tunnisti kyllä mut ja luuli mun isoveljeä mun mieheksi9. Johtuu luultavasti siitä kun olen isäni äidin näköinen joka on kuollut jo silloin kun isäni oli 1v."

Siis mun isäni äiti on kuollut kun mun isä on ollut 1 vuotias, Ja olen isäni äidin näköinen ja siksi mut tunnisti. Ja luuli mun veljeä mun mieheksi kun ei tunnistanut kun ei usein meitä ole nähnyt. Ymmärsitkö?

Täytyy yrittää järjestää. Omaa autoa ei ole.

Yhteistyössä