Ahdistaa - ammatinhankkimisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Äitiysloma loppuu joulukuussa ja kotihoidon tuella aion olla sen jälkeen korkeintaan heinäkuuhun 2011. Johtuen miehen lopputyöstä ja muista pakollisista töistä.

Minulla jäi laitoshuoltajan ammattitutkinto(työvoimakoulutus) kesken ä-loman tähden. En halua käydä sitä loppuun! Työharjoittelu uimahallissa oli ahdistava työkavereiden tähden, en sopeutunut joukkoon. Päivät oli max 6 tuntisia ja minun ei raskauden tähden oiken annettu tehdä mitään opettavaa(koneiden käyttö), siivosin 80% vessoja työajasta ja oltiin tauoilla.
Koulu on kans ahistava rakennus, en viihtynyt. Mitä lähemmä ä-loma tuli sitä hankalampaa oli lähteä. En koulustakaan saanut kavereita, suurin osa tupakoi enkä pystynyt hajun takia olemaan heidän lähellään vaikka hauskoja tyyppejä olivatkin.

Haluan jotain muuta! Ammattikouluun teinien sekaan? Joku muu työvoimakoulutus? AMK:iin en pääse enkä yliopistoon kun en ole kirjoittanut, lukion käynyt kyllä.
Pitkäiskö mennä ilta-/aikuislukioon ja kirjoittaa ylioppilaaksi(yrittää edes) ja sitten mennä amkkiin tai yliopistoon?
Aikuiskoulutuksiin tarvitaan yleensä(?)työkokemusta 2vuotta jota minulla ei ole miltään alalta niin paljoa.

Ja olen "vasta" 21-vuotias

no voihan haisevat haitarit,'
meet tietenkin sinne kirjoituksiin, jos se yhtään tuntuu vetävän sua.

sitten mietit jatkoa
unohda tuo huono vessansiivouskokemus - siis ainakin siinä tapauksessa jos et nyt suorastaan hingu sinne alalle takaisin.

tiedätko tuon opintoluotsi onko se fi vai com se loppuosa.

Yhteistyössä