Äh, tyttö 4v haluaisi joululahjaksi sellaisen Crowling Ponyn, siis sellaisen kävelevän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja ne on niin pirskuleen kalliita!! Jos sellainen ostettaisiin niin sitten ei kyllä voisi enää muuta lahjaa ostaa. Ja olin ajatellut ostavani sellaisen lasten pianon ja jotain muuta, ei mitään varsinaista lelua kun niitä on nurkat väärällään. Mutta tyttö sitä ponia niin hirveän kovasti toivoo, pettyy varmaan kovasti jos ei saa... Että pitäisiköhän se sille ostaa sitten, vaikka ei muuta lahjaa meiltä sitten saisikaan? (eikä hirveän paljon muiltakaan sukulaisilta tule lahjoja, ainoastaan isovanhemmilta, kummilta ja tädiltä).

Viime joulun kokemuksella voin sanoo et ei se määrä vaan laatu.
Poika sai ihan tajuttoman paljon lahjoja. Veti lapsella mahan kuralle, otti pinkasta yhden paketin ja leikki sillä loppu illan.

Eli voisin itsekin ostaa yhden pari oikein toivotun kuin kasallisen krääsää ja ei toivottuja. :D

Jos oikein kovasti jotain toivoo niin sitä pettyy jos sitä ei saa. Ja eikö se yks haluttu ole parempi kuin 10 ei toivottua tavaraa, jotka jää nurkkiin pyöriään. Meillä ainakin on mennyt niin että yhdestä joululahjasta on tullut aina se mieluinen ja muut on jäänyt syrjään

Kyseleekö teillä sukulaiset lahjatoiveita? Onko liian kallis heille? Tai jos ostaisivat kimpassa?

Meillä on kans 4 v tyttö (synttärit 31.10) toivoi kans kauheesti tuota ponia. Tuli lelulehti jossa oli kuva ja kovasti kantelee nyt sitä mukanaan ja mulle aina toimittaa että Äiti ostaa hänelle tommosen hepan :D

Mä vinkkasin yhdelle sukulaiselle (käyttävät kauheesti rahaa tytön lahjoihin, tyttö on ainut pikkuinen heille..) ja hän kävi sen sitten hankkimassa :) Jännittää itteesäkki että miten tyttö reagoi ku pakettia aukasee :D

Anyway, kyllä mun mielestä on parempi ostaa yks lahja, joka on ihan varmasti haluttu ja toivottu ja tytölle mieluinen kuin kolme lahjaa jotka on ihan ok..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kyseleekö teillä sukulaiset lahjatoiveita? Onko liian kallis heille? Tai jos ostaisivat kimpassa?

Meillä on kans 4 v tyttö (synttärit 31.10) toivoi kans kauheesti tuota ponia. Tuli lelulehti jossa oli kuva ja kovasti kantelee nyt sitä mukanaan ja mulle aina toimittaa että Äiti ostaa hänelle tommosen hepan :D

Mä vinkkasin yhdelle sukulaiselle (käyttävät kauheesti rahaa tytön lahjoihin, tyttö on ainut pikkuinen heille..) ja hän kävi sen sitten hankkimassa :) Jännittää itteesäkki että miten tyttö reagoi ku pakettia aukasee :D

Anyway, kyllä mun mielestä on parempi ostaa yks lahja, joka on ihan varmasti haluttu ja toivottu ja tytölle mieluinen kuin kolme lahjaa jotka on ihan ok..

Meillä ei isovanhemmatkaan ihan noin kalliita lahjoja osta. Mutta taidamme sitten ostaa sen itse. Pitää sitten miettiä sukulaisille niitä halvempia ja mieluisia lahjatoiveita mitä ensin itse aioimme ostaa, ettei sitten tule mitään turhaa krääsää.

No jos tuo on se mitä haluaa niin varmaan ostaisin sen, parempihan se on yksi mieluinen lahja kuin useampi josta ei välitä. Ja jos saa parikin pakettia sukulaisilta niin eikös siinä ole jo ihan tarpeeksi?

Jos tuo Pony on niin ykkönen niin tuskin muuta jouluna huomaakaan...? :D

Yhteistyössä