Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:varo ettei mee päähän prkl
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:sä oot vissiin leppynyt!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mulla ja!ipana koisii ja rumempi puolisko nuokkuu soffalla eikä päästä mua töllöttään tärkeitä ohjelmia :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mulla ja!ipana koisii ja rumempi puolisko nuokkuu soffalla eikä päästä mua töllöttään tärkeitä ohjelmia :kieh:
Kivaa |O Ulkoruokintaan tuollainen sika, telkkarista tulee pyhiä ohjelmia :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mulla ja!ipana koisii ja rumempi puolisko nuokkuu soffalla eikä päästä mua töllöttään tärkeitä ohjelmia :kieh:
Kivaa |O Ulkoruokintaan tuollainen sika, telkkarista tulee pyhiä ohjelmia :kieh:
no niin!! |O simpsonitki kohta alkaa ja tuo yks vaan töllöttää jotai vidun discoverya ja on sitä paitsi puoliunessa,mut ei vaan voi antaa periksi :headwall:
oi miksi,oi miksi sitä onkaan ikinä pitäny sekaantua vastakkaiseen sukupuoleen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Poika nukahti, äljäke tiskaa ja mä laskeuduin kokislasini kera koneelle B)
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Poika nukahti, äljäke tiskaa ja mä laskeuduin kokislasini kera koneelle B)
Sunhan piti mennä munaa lämmittämäänMitä tääl enää roikut hus hus
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Toi äljäke on ihan hirveä nimi miehelle.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Toi äljäke on ihan hirveä nimi miehelle.![]()
![]()
No siis, kun on avoliitossa, ei saa sanoa mies. Enkä mä ala sitä mun poikakaveriksi sanomaan, enkä kyllä kihlatuksikaan. Avomieskin on liian pitkä.
Äljäke on just hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Toi äljäke on ihan hirveä nimi miehelle.![]()
![]()
No siis, kun on avoliitossa, ei saa sanoa mies. Enkä mä ala sitä mun poikakaveriksi sanomaan, enkä kyllä kihlatuksikaan. Avomieskin on liian pitkä.
Äljäke on just hyvä![]()
äljäke on loistava nimitys miehille(anteeksi siis "miehille"),kuin nyrkki silmään..tai kyny..
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Poika nukahti, äljäke tiskaa ja mä laskeuduin kokislasini kera koneelle B)
Muna saa tänään sori vaan lämmittää mua B)
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Poika nukahti, äljäke tiskaa ja mä laskeuduin kokislasini kera koneelle B)
Muna saa tänään sori vaan lämmittää mua B)
Mee sitten kertoo tuo ukolles , ja paa töllö kiinni ja tietokone myös