Ah, se on sitten mamman omaa aikaa taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mulla ja!ipana koisii ja rumempi puolisko nuokkuu soffalla eikä päästä mua töllöttään tärkeitä ohjelmia :kieh:

Kivaa |O Ulkoruokintaan tuollainen sika, telkkarista tulee pyhiä ohjelmia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
mulla ja!ipana koisii ja rumempi puolisko nuokkuu soffalla eikä päästä mua töllöttään tärkeitä ohjelmia :kieh:

Kivaa |O Ulkoruokintaan tuollainen sika, telkkarista tulee pyhiä ohjelmia :kieh:

no niin!! |O simpsonitki kohta alkaa ja tuo yks vaan töllöttää jotai vidun discoverya ja on sitä paitsi puoliunessa,mut ei vaan voi antaa periksi :headwall:

oi miksi,oi miksi sitä onkaan ikinä pitäny sekaantua vastakkaiseen sukupuoleen... :whistle:

no niin!! |O simpsonitki kohta alkaa ja tuo yks vaan töllöttää jotai vidun discoverya ja on sitä paitsi puoliunessa,mut ei vaan voi antaa periksi :headwall:

oi miksi,oi miksi sitä onkaan ikinä pitäny sekaantua vastakkaiseen sukupuoleen... :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Toi äljäke on ihan hirveä nimi miehelle. :o :D

No siis, kun on avoliitossa, ei saa sanoa mies. Enkä mä ala sitä mun poikakaveriksi sanomaan, enkä kyllä kihlatuksikaan. Avomieskin on liian pitkä.
Äljäke on just hyvä :D

No siis, kun on avoliitossa, ei saa sanoa mies. Enkä mä ala sitä mun poikakaveriksi sanomaan, enkä kyllä kihlatuksikaan. Avomieskin on liian pitkä.

äljäke on loistava nimitys miehille(anteeksi siis "miehille"),kuin nyrkki silmään..tai kyny..

äljäke on loistava nimitys miehille(anteeksi siis "miehille"),kuin nyrkki silmään..tai kyny..

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Poika nukahti, äljäke tiskaa ja mä laskeuduin kokislasini kera koneelle B)

Sunhan piti mennä munaa lämmittämään :laugh: Mitä tääl enää roikut hus hus

Muna saa tänään sori vaan lämmittää mua B)

Mee sitten kertoo tuo ukolles , ja paa töllö kiinni ja tietokone myös

Poika nukahti, äljäke tiskaa ja mä laskeuduin kokislasini kera koneelle B)

Sunhan piti mennä munaa lämmittämään :laugh: Mitä tääl enää roikut hus hus

Muna saa tänään sori vaan lämmittää mua B)

Mee sitten kertoo tuo ukolles , ja paa töllö kiinni ja tietokone myös

Tässon kok yö aikaa, beibe ;)

Yhteistyössä