Ah, että nyt on kiva olla....=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttunokka

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
2 088
0
36
Sain siivottuu (matot ulos, petivaatteet ulos,lakanoiden vaihto, imurointi, pölyjen pyyhintä, lattioiden pesu ja vessojen pesu), käytyy kaupassa, pestyy pyykit, tehtyy ruoan ja nyt ajattelin mennä pikku torkuille! Ainoo huonopuoli tässäkin päivässä on, että tää allerginen (mikähän nyt allegrisoi???) nuha ei jätä rauhaan...kaameta pärskintää!

mutta mutta muuten on niin kiva olla, kun on taas puhdasta ja kaikki paikat ojennuksessa! :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:35 Töllin Ruusa kirjoitti:
=)

Toiset jaksavat ahkeroida, minä taas, hmm, :ashamed: .

mulle tää siivoominen on lääke masennukseen. Ainakun alkaa ahdistaa ja tuntuu, että seinät kaatuu päälle...siivoominen auttaa. Ollut tässä taas eilisen ja tämän päivän(aamun) p.askaolo ja siivoomalla mä pystyn hallitseen itseeni ja ympäristöä missä elän! Hankala selittää, mutta ainakun olen saanut kodin järkestykseen ja paikat tuoksumaan puhtaalta - olo paranee!

Minä sain kans siivottua, vähän pienemmässä mittakaavassa kyllä kun en nyt jaksanu lakanoita vaihtaa ja tyttöjen huone ja kylppäri jäi huomiselle. On se vaan hjuva fiilis kun on puhdas koti (vaikka vaan hetken...)