Ah ah andrew tate

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä oikea syy miksi Tatesta halutaan eroon:

- Hän puhuu paljon asioista joista ei saisi puhua…ihmiset saattavat alkaa ajattelemaan itse.🙁

• Tykkää
Reactions: kruuttis
Kyl se on haukkunut ihan somessa. Ei tarvi enää todistella.
No olisiko sinulla jotakin materiaalia herran itsensä sanomana? Mediapooli on jo todettu paikkansapitämättömäksi, sieltä nyt voi lukea vaikka mitä humpuukia.

Minä en ole löytänyt.

• Tykkää
No olisiko sinulla jotakin materiaalia herran itsensä sanomana? Mediapooli on jo todettu paikkansapitämättömäksi, sieltä nyt voi lukea vaikka mitä humpuukia.

Minä en ole löytänyt.
Käy kattoon sen tiliä. Siis huutelet täällä taas omias, etkä edes oo tutustunu sen teksteihin. Vedät vaan mutulta, et hyvä se mies, koska lipität jokaiselta mieheltä.

• Haha
Reactions: Lispetti
Et telaketjufeministit on heti hyihyi ilman todisteita, mut misogyyni täytyy perustella sulle jotenkin äärimmäisen tarkkaan. Ja vieläpä jollain medialla, jonka pistät naiset arvaileen, mitä haluut käyttää ja naisten pitää sulle sieltä sulle sopivat jutut kaivaa. Urpo on sun adjektiivi.
👍😂Tältä palstalta löytyy iso lauma vastaavia yksilöitä. En viitsi käyttää ko. etunimeä, sillä kaimat olivat julkisuuden henkilöitä, ja ovat jo poistuneet keskuudestamme. Toisen heistä puoliso oli ns. ”kuuma pakkaus”, ja palstahemmojen vahvasti oletettu ”märkä uni”.

Olet jo aiemmin kertonut, ettet katso Yleä.
Miksi sekoilet tällä palstalla? Laita mammapalstat ensi töiksesi boikottiin.
Ei sinulla kuitenkaan ole mahkuja mammapalstojen Börjeksi.
Ei varmaan Börje, mutta mutta.
Ruutishan vilisee jakaisen palstamamman villeimmissäkin unissakin. Ruutis on mammapalstan kuumin adonis, on ollut jo vuosia!

• Haha
Parasta Tatessa on, miten feministit, Yle ja HS hermostuvat äärimmilleen, kun Tate avaa suunsa :D

• Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä