S
SATTUU
Vieras
Voitte uskoa että sattuu- pari päivää aiemmin luulin että siinä oli vain lievä ien tulehdus mutta eilen näin siinä pienen valkoisen alueen, ihan etuhampaan kyljessä, ikenessä. Syöminen ei ollenkaan tahdo onnistua, tuntuu että koko hiivatin hammas irtoo jos vähän jotain haukkaan. Hammas jopa heiluu jos vähän koskee. Täytyy varmaan alkaa velli kuurille toistaiseksi ettei käy huonommin-
Onko kellään irronnut hammas tms kun on olltu ikenessä, hampaan vieressä afta? Mulla on joskus aiemminki ollu, vuosia sitten mutten laisinkaan jaksa muistaa miten silloin toimin ja olin-
Poskissa yleensä on mulla aftoja jos on ollakseen
Syynä tähän aftaan taas kerran- niinkuin aina! säilykepurkki ruokaa olen syönyt parina päivänä ja näni käy- viime kerrasta onki pari v aikaa. Nyt taas muistin miksi!
Onko kellään irronnut hammas tms kun on olltu ikenessä, hampaan vieressä afta? Mulla on joskus aiemminki ollu, vuosia sitten mutten laisinkaan jaksa muistaa miten silloin toimin ja olin-
Poskissa yleensä on mulla aftoja jos on ollakseen
Syynä tähän aftaan taas kerran- niinkuin aina! säilykepurkki ruokaa olen syönyt parina päivänä ja näni käy- viime kerrasta onki pari v aikaa. Nyt taas muistin miksi!