Ärsytti taas käydä anoppilassa!

  • Viestiketjun aloittaja mielen päällä
  • Ensimmäinen viesti
mielen päällä
Anoppi on niin mukavuudenhaluinen ja valittaa olemattomsita asioista..Argh!En sanoisi,ettei sais mukavuudenhaluinen olla,kun ikää vasta 48v.,on suht uusi nuorempi mies,mukava talo miehen mukana ja nyt saa vetää lonkkaa vuorotteluvapaalla ollessaan..Mut hiukka toivoisin,että mummu ymmärtäisi sen,että siloin kun siellä kyläillään niin olisi luksusta,jos auttaisi vaikka lasten pukemisessa sieltä pois lähdettäessä(lapsia 3),koska siinä kun ei aina neljäkään kättä riitä ja sen kyllä huomaa..Vaikka mikä kaaos olisi eteisessä menossa niin anoppi vain makoilee sohvalla,eikä jaksa edes pyllyään nostaa tullakseen sanomaan heipat vaan ovelta saadaan huudella,hyvä kun edes kuulee sinne asti..
Sitten jaksaa valittaa,jos laspet liikaa meteliä tuottavat,kun serkuksia siellä näkevät pitkästä aika ja ilakoivat..Ja,jos lapset jäävät sinne kaupassakäynnin ajaksi niin hirvee jäkätys,että nuorimmainen 1v.itki äidin ikävää.."En ota enää ikinä,jne"Ei kais eole kumma,että itkee kun niin harvoin sinne jää,toisessa mummulassa(minun äidilläni)on kuin kotonaan,koska mummu jaksaa touhuta hänen kanssaan luontevasti.Ikää omalla äidilläni on 64v.,mutta paljon paremmin tuntuu jaksavan tai niin ainakin sanoo,vaikka on leskikin.
Anteeksi vaan,mutta mua ärsyttää.Anoppi ja miehensä saavat kuitenkin aina milloin vain siellä olla kaksin ja rauhassa,nytkin jäivät makoilemaan ja saunomaan,että miksi ihmeessä pitää ajatella,että lapsenlapset olisivat taakka ja eivät voi aidosti heittäytyä alsten maailmaan silloin harvoin kun käydään..
Ei tee mieli taas käydäkään ennen kuin kutsuvat.Vaikka kutsua tuskin kuuluukaan..:/
 
hyms
et ole ainut jota anoppi ottaa kupoliin käytiin tänään anoppilassa ja ollaan sanottu ettei mitään hyvää saa antaa kun vanhemmalle lapselle tulee niin kova sokeri humala niin eikös tää yks mene et haluutteko syödä vanukasta....voi helvetti oltiin vielä justiin lähdössä kotia sitten kun vanukkaat oli syöty ni annettiin jotain suklaa patukkaa!
olipas taas kiva käydä kylässä ku ei voi uskoa mitä sanotaan!
sitten ku vanhempi lapsi taas riehaantu ku oltiin lähdössä niin ihmeteltiin et mikä nyt tuli....sanoin vaa et tota se sokeri humala teettää et enkö jo ole sanonut et ei mitään makeaa! anoppi oli huuli pyöreänä et noin vähästäkö....ei voi uskoa ni ei voi!
milläköhän sen sais sen päähän taottua
 
tapahtuipa meilläkin, että laps oli sovittu anoppilaan viikonlopuks, kun me molemmat miehen kanssa oltiin iltavuorossa töissä. Mulla kuitenki toisena päivänä vuoro vaihtui aamuks, ja soitin sitte töistä lähtiessä anopille, että mitä tehdään..
Anoppi tuumas että poika kyllä meinas suuttua päivällä kun ei saanut mennä kotiin (jota en usko). Sitten kuitenkin kysyi pojalta, että haluaako jäädä mummolaan toiseksi yöksi. Poika ei joutanu vastaamaan, kun kuulosti olevan papan kanssa hauskaa, siis älytön kikattelu kuului taustalta..
No sitte se anoppi hoksas nii että sinäkö et ookkaan iltavuorossa?? Minä vastasin, että en ole, että siksipä soitinki että mitä tehdään. Sanoin myös että mun puolesta poika voi jäädä, koska niin oli alunperin kuitenki sovittu.
Anoppi tuumas että jos kuitenki hakisit, koska HÄN ON NUKKUNUT HUONOSTI VIIMEYÖNÄ! :kieh: :kieh: Ihan oikeesti! Minäkö en koskaan nuku huonosti? Hänellä on ikää vähän päälle 50 ja ei jaksa kahta yötä pojan kanssa, kun MINUN mummo (70 vee) hoito poikaa VIIKON!!!! |O |O |O
Teki mieli sanoa, mut sain pidettyä suuni supussa!
Jaksuja ap:lle! =)
 
Taas kerran saan kiittää hyvää tuuria anoppien suhteen, sekä nykyinen että ex-anoppi ovat mukavia. Oli tuossa tytön synttäri iltanikin ilo katoo kun anoppi hauskuutti tyttöä ja oli ihan tytön tasolla... Eikä tyttö oo edes anopilleni lapsenlapsi... Me kälyn kans tunnettiin ittemme ikälopuiks ku katottiin anopin ja tytön touhua.

Niin ja teille huonoilla anopeilla heitettyjä, jaksamista!
 
vieras
Etkö haukkunut jo viikolla kun ei hoida koko katrasta muka, ja nyt sanot kuitenkin, että jätät heidät kun käyt kaupassa. Vaikka ei siis jaksaisi, kun on tuosta lastenhoitotyöstä halunnut lepoa ottaa. Haluaisi levähtää lastenhoidosta, ja sinä olet lapsiasi tukkimassa sinne, ja mikään ei ole hyvä.

Ja mikä ihme kitinä, jos toinen haluaa vähän levähtää. Oletko kateellinen? Montako lasta anoppi on hoitanut ennen kuin jäi vuorotteluvapaalle? Saat sinäkin jäädä, jos ensin olet 10 vuotta töissä vähintään.

Anna ne kakarat lastenkotiin, jos et jaksa hoitaa ilman, että koko ajan haukut anoppia. Hän ei ole heitä tehnyt, etkä häneltä ole lupaa kysynyt niiden tekoon.

Ihmeakka, kun kadehtii anopin lepäilyä. Mistä tiedät, kuinka väsynyt hän on lastenhoitotyöhönsä, kun on vuorotteluvapaalle jäänyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:
tapahtuipa meilläkin, että laps oli sovittu anoppilaan viikonlopuks, kun me molemmat miehen kanssa oltiin iltavuorossa töissä. Mulla kuitenki toisena päivänä vuoro vaihtui aamuks, ja soitin sitte töistä lähtiessä anopille, että mitä tehdään..
Anoppi tuumas että poika kyllä meinas suuttua päivällä kun ei saanut mennä kotiin (jota en usko). Sitten kuitenkin kysyi pojalta, että haluaako jäädä mummolaan toiseksi yöksi. Poika ei joutanu vastaamaan, kun kuulosti olevan papan kanssa hauskaa, siis älytön kikattelu kuului taustalta..
No sitte se anoppi hoksas nii että sinäkö et ookkaan iltavuorossa?? Minä vastasin, että en ole, että siksipä soitinki että mitä tehdään. Sanoin myös että mun puolesta poika voi jäädä, koska niin oli alunperin kuitenki sovittu.
Anoppi tuumas että jos kuitenki hakisit, koska HÄN ON NUKKUNUT HUONOSTI VIIMEYÖNÄ! :kieh: :kieh: Ihan oikeesti! Minäkö en koskaan nuku huonosti? Hänellä on ikää vähän päälle 50 ja ei jaksa kahta yötä pojan kanssa, kun MINUN mummo (70 vee) hoito poikaa VIIKON!!!! |O |O |O
Teki mieli sanoa, mut sain pidettyä suuni supussa!
Jaksuja ap:lle! =)
Just! tällaisia röyhkimyksiä! JOs anoppi vaikuttaa väsyneeltä, miksi tukit väkisin lapsesi hoitoon? Hoidatko sinä anopin sitten vanhana, kun nyt puoliväkisin pakotat ottamaan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö haukkunut jo viikolla kun ei hoida koko katrasta muka, ja nyt sanot kuitenkin, että jätät heidät kun käyt kaupassa. Vaikka ei siis jaksaisi, kun on tuosta lastenhoitotyöstä halunnut lepoa ottaa. Haluaisi levähtää lastenhoidosta, ja sinä olet lapsiasi tukkimassa sinne, ja mikään ei ole hyvä.

Ja mikä ihme kitinä, jos toinen haluaa vähän levähtää. Oletko kateellinen? Montako lasta anoppi on hoitanut ennen kuin jäi vuorotteluvapaalle? Saat sinäkin jäädä, jos ensin olet 10 vuotta töissä vähintään.

Anna ne kakarat lastenkotiin, jos et jaksa hoitaa ilman, että koko ajan haukut anoppia. Hän ei ole heitä tehnyt, etkä häneltä ole lupaa kysynyt niiden tekoon.

Ihmeakka, kun kadehtii anopin lepäilyä. Mistä tiedät, kuinka väsynyt hän on lastenhoitotyöhönsä, kun on vuorotteluvapaalle jäänyt.
Ihan häneltä kysyimme,että sopiiko lasten jäädä kaupassa käynnin ajaksi ja se sopi.Mutta itselle tulee inhottava olo,kun sitten kuitenkin valitetaan..Kiitinkin vielä avusta.En todellakaan pidä itsestäänselvyytenä,että pitäisi hoidella lapsiamme,mutta en vain ymmärrä,miksi pitää aina niin valittaa,vaikka tukea tässä kaivattaisiin.Aivan niin kuin jokainen pikkulapsiperhe kaipaa tukea ja apua lähimmiltään.Ei kaikki ole superäitejä,jotka jaksavat aina vaan ilman mitään apuja.
Anoppia olen sit puolestani muistanut lahjoilla.Ja kun hän on vanha niin kyllä me hänestä huolta pidämme..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö haukkunut jo viikolla kun ei hoida koko katrasta muka, ja nyt sanot kuitenkin, että jätät heidät kun käyt kaupassa. Vaikka ei siis jaksaisi, kun on tuosta lastenhoitotyöstä halunnut lepoa ottaa. Haluaisi levähtää lastenhoidosta, ja sinä olet lapsiasi tukkimassa sinne, ja mikään ei ole hyvä.

Ja mikä ihme kitinä, jos toinen haluaa vähän levähtää. Oletko kateellinen? Montako lasta anoppi on hoitanut ennen kuin jäi vuorotteluvapaalle? Saat sinäkin jäädä, jos ensin olet 10 vuotta töissä vähintään.

Anna ne kakarat lastenkotiin, jos et jaksa hoitaa ilman, että koko ajan haukut anoppia. Hän ei ole heitä tehnyt, etkä häneltä ole lupaa kysynyt niiden tekoon.

Ihmeakka, kun kadehtii anopin lepäilyä. Mistä tiedät, kuinka väsynyt hän on lastenhoitotyöhönsä, kun on vuorotteluvapaalle jäänyt.
Ihan häneltä kysyimme,että sopiiko lasten jäädä kaupassa käynnin ajaksi ja se sopi.Mutta itselle tulee inhottava olo,kun sitten kuitenkin valitetaan..Kiitinkin vielä avusta.En todellakaan pidä itsestäänselvyytenä,että pitäisi hoidella lapsiamme,mutta en vain ymmärrä,miksi pitää aina niin valittaa,vaikka tukea tässä kaivattaisiin.Aivan niin kuin jokainen pikkulapsiperhe kaipaa tukea ja apua lähimmiltään.Ei kaikki ole superäitejä,jotka jaksavat aina vaan ilman mitään apuja.
Anoppia olen sit puolestani muistanut lahjoilla.Ja kun hän on vanha niin kyllä me hänestä huolta pidämme..

Tukea ja apua saa pyytää, mutta jos toinen vastaa, että ei jaksa ottaa 3 alle kouluikäistä hoitoon, niin sen valittamisen voisi lopettaa, ja ymmärtää, että itse olet lapset tehnyt.
Ehkä anoppi kaipaa sinulta myös enemmän tukea, ehkä hänellä on vaihdevuosivaivoja, ehkä on väsynyt, ehkä haluaisi vielä nauttia elämästä ennen kuin on vanhus?
Mene itse siivoamaan anopille ja hoida hänen taloutensa jos itse olet apua vailla, lopeta se anopin haukkuminen. Jos ei jaksa kolmea lasta hoitaa, ei jaksa. Se ei tee hänestä laiskaa. HÄnellä on raskas työ. Mene itse töihin.
 
ap
J akyllä!Olen kateellinenkin anopille.Hänellä ei ole elämässään huolen häivää,rahaa on ja aikaa..Saa nukkua rauhassa ym.ym.2 lasta on kasvattanut ja aikoinaan sai miehen puheiden perusteella paljon apua omista vanhemmistaan ja appivanhemmistaan..
Enkä minä halua ajatella,että saan sitä minäkin sitten jsokus,koska sitä joskus ei välttämättä koskaan tule.Elämä on tässä ja nyt,ei tulevaisuudessa.Tämä siis minun ajattelutapani.Olen hetkessä eläjä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö haukkunut jo viikolla kun ei hoida koko katrasta muka, ja nyt sanot kuitenkin, että jätät heidät kun käyt kaupassa. Vaikka ei siis jaksaisi, kun on tuosta lastenhoitotyöstä halunnut lepoa ottaa. Haluaisi levähtää lastenhoidosta, ja sinä olet lapsiasi tukkimassa sinne, ja mikään ei ole hyvä.

Ja mikä ihme kitinä, jos toinen haluaa vähän levähtää. Oletko kateellinen? Montako lasta anoppi on hoitanut ennen kuin jäi vuorotteluvapaalle? Saat sinäkin jäädä, jos ensin olet 10 vuotta töissä vähintään.

Anna ne kakarat lastenkotiin, jos et jaksa hoitaa ilman, että koko ajan haukut anoppia. Hän ei ole heitä tehnyt, etkä häneltä ole lupaa kysynyt niiden tekoon.

Ihmeakka, kun kadehtii anopin lepäilyä. Mistä tiedät, kuinka väsynyt hän on lastenhoitotyöhönsä, kun on vuorotteluvapaalle jäänyt.
Ihan häneltä kysyimme,että sopiiko lasten jäädä kaupassa käynnin ajaksi ja se sopi.Mutta itselle tulee inhottava olo,kun sitten kuitenkin valitetaan..Kiitinkin vielä avusta.En todellakaan pidä itsestäänselvyytenä,että pitäisi hoidella lapsiamme,mutta en vain ymmärrä,miksi pitää aina niin valittaa,vaikka tukea tässä kaivattaisiin.Aivan niin kuin jokainen pikkulapsiperhe kaipaa tukea ja apua lähimmiltään.Ei kaikki ole superäitejä,jotka jaksavat aina vaan ilman mitään apuja.
Anoppia olen sit puolestani muistanut lahjoilla.Ja kun hän on vanha niin kyllä me hänestä huolta pidämme..

Tukea ja apua saa pyytää, mutta jos toinen vastaa, että ei jaksa ottaa 3 alle kouluikäistä hoitoon, niin sen valittamisen voisi lopettaa, ja ymmärtää, että itse olet lapset tehnyt.
Ehkä anoppi kaipaa sinulta myös enemmän tukea, ehkä hänellä on vaihdevuosivaivoja, ehkä on väsynyt, ehkä haluaisi vielä nauttia elämästä ennen kuin on vanhus?
Mene itse siivoamaan anopille ja hoida hänen taloutensa jos itse olet apua vailla, lopeta se anopin haukkuminen. Jos ei jaksa kolmea lasta hoitaa, ei jaksa. Se ei tee hänestä laiskaa. HÄnellä on raskas työ. Mene itse töihin.
Ei ole koskaan vastannut suoranaisesti,etti halua ottaa heitä hoitoon,mutta itselleni ja miehelle tulee kuitenkin sellainen olo,ettei tee edes mieli kysyä,jos hän ei itse pyydä.
Kai se sitten on hyväksyttävä näin.
 
vieras
En minä halua enää omat kasvatettuani ottaa 3 alle kouluikäistä hoiton. En kehtaisi edes pyytää keneltäkään, enkä edes MLL:n hoitajaa kehtaisi soittaa, vaikka heille maksetaan siitä.
Kasva aikuiseksi. Lopeta anopin kadehtiminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:
tapahtuipa meilläkin, että laps oli sovittu anoppilaan viikonlopuks, kun me molemmat miehen kanssa oltiin iltavuorossa töissä. Mulla kuitenki toisena päivänä vuoro vaihtui aamuks, ja soitin sitte töistä lähtiessä anopille, että mitä tehdään..
Anoppi tuumas että poika kyllä meinas suuttua päivällä kun ei saanut mennä kotiin (jota en usko). Sitten kuitenkin kysyi pojalta, että haluaako jäädä mummolaan toiseksi yöksi. Poika ei joutanu vastaamaan, kun kuulosti olevan papan kanssa hauskaa, siis älytön kikattelu kuului taustalta..
No sitte se anoppi hoksas nii että sinäkö et ookkaan iltavuorossa?? Minä vastasin, että en ole, että siksipä soitinki että mitä tehdään. Sanoin myös että mun puolesta poika voi jäädä, koska niin oli alunperin kuitenki sovittu.
Anoppi tuumas että jos kuitenki hakisit, koska HÄN ON NUKKUNUT HUONOSTI VIIMEYÖNÄ! :kieh: :kieh: Ihan oikeesti! Minäkö en koskaan nuku huonosti? Hänellä on ikää vähän päälle 50 ja ei jaksa kahta yötä pojan kanssa, kun MINUN mummo (70 vee) hoito poikaa VIIKON!!!! |O |O |O
Teki mieli sanoa, mut sain pidettyä suuni supussa!
Jaksuja ap:lle! =)
Just! tällaisia röyhkimyksiä! JOs anoppi vaikuttaa väsyneeltä, miksi tukit väkisin lapsesi hoitoon? Hoidatko sinä anopin sitten vanhana, kun nyt puoliväkisin pakotat ottamaan?
Niin, mikäs velvollisuus anopilla on yleensäkin ottaa lapsia yöhoitoon?? Ei munkaan äitini hoida lapsiani öisin, kun on normaalistikin niin huonouninen. Jos mulla tai sulla sitten on (lasten takia) uniongelmia, niin ei kai se oo anopin vika??!! :eek:
 
ap
Niin ja onkos se vielä sit oikein,että miehen lapsia kyllä ottaa harva se viikonloppu yökylään ja jos me ollan erehdytty kysymään joskus niin vastaus on että "Ei nyt jaksa,kun on ollut tässä hoidokkeja",eli meidän "vuoro"ei pääse tulemaan koskaan,sillä miehen veljen lapset vievät kaiken jaksamisen..Ei sitten enää kehtaa edes kysyä..
 
vieras
Jos olisin anoppisi, en todennäköisesti haluaisi edes tavata. Inhottavaa kytätä anopin elämää, miksi et jätä häntä rauhaan? Hänellä on oikeus elää kuten haluaa. Varmasti opetat lapsesikin tuollaiseksi, vahtimaan toisia ja puhumaan heistä pahaa takanapäin.

En todellakaan haluaisi teitä tavata, jos olisin anoppisi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö haukkunut jo viikolla kun ei hoida koko katrasta muka, ja nyt sanot kuitenkin, että jätät heidät kun käyt kaupassa. Vaikka ei siis jaksaisi, kun on tuosta lastenhoitotyöstä halunnut lepoa ottaa. Haluaisi levähtää lastenhoidosta, ja sinä olet lapsiasi tukkimassa sinne, ja mikään ei ole hyvä.

Ja mikä ihme kitinä, jos toinen haluaa vähän levähtää. Oletko kateellinen? Montako lasta anoppi on hoitanut ennen kuin jäi vuorotteluvapaalle? Saat sinäkin jäädä, jos ensin olet 10 vuotta töissä vähintään.

Anna ne kakarat lastenkotiin, jos et jaksa hoitaa ilman, että koko ajan haukut anoppia. Hän ei ole heitä tehnyt, etkä häneltä ole lupaa kysynyt niiden tekoon.

Ihmeakka, kun kadehtii anopin lepäilyä. Mistä tiedät, kuinka väsynyt hän on lastenhoitotyöhönsä, kun on vuorotteluvapaalle jäänyt.
Ihan häneltä kysyimme,että sopiiko lasten jäädä kaupassa käynnin ajaksi ja se sopi.Mutta itselle tulee inhottava olo,kun sitten kuitenkin valitetaan..Kiitinkin vielä avusta.En todellakaan pidä itsestäänselvyytenä,että pitäisi hoidella lapsiamme,mutta en vain ymmärrä,miksi pitää aina niin valittaa,vaikka tukea tässä kaivattaisiin.Aivan niin kuin jokainen pikkulapsiperhe kaipaa tukea ja apua lähimmiltään.Ei kaikki ole superäitejä,jotka jaksavat aina vaan ilman mitään apuja.
Anoppia olen sit puolestani muistanut lahjoilla.Ja kun hän on vanha niin kyllä me hänestä huolta pidämme..

Tukea ja apua saa pyytää, mutta jos toinen vastaa, että ei jaksa ottaa 3 alle kouluikäistä hoitoon, niin sen valittamisen voisi lopettaa, ja ymmärtää, että itse olet lapset tehnyt.
Ehkä anoppi kaipaa sinulta myös enemmän tukea, ehkä hänellä on vaihdevuosivaivoja, ehkä on väsynyt, ehkä haluaisi vielä nauttia elämästä ennen kuin on vanhus?
Mene itse siivoamaan anopille ja hoida hänen taloutensa jos itse olet apua vailla, lopeta se anopin haukkuminen. Jos ei jaksa kolmea lasta hoitaa, ei jaksa. Se ei tee hänestä laiskaa. HÄnellä on raskas työ. Mene itse töihin.
Ei ole koskaan vastannut suoranaisesti,etti halua ottaa heitä hoitoon,mutta itselleni ja miehelle tulee kuitenkin sellainen olo,ettei tee edes mieli kysyä,jos hän ei itse pyydä.
Kai se sitten on hyväksyttävä näin.
No ei munkaan äitini juuri apua tarjoa. Enkä ole sitä häneltä pyytänyt kuin ihan äärimmäisessä hädässä. Ylpeyteni se on mullakin.
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä halua enää omat kasvatettuani ottaa 3 alle kouluikäistä hoiton. En kehtaisi edes pyytää keneltäkään, enkä edes MLL:n hoitajaa kehtaisi soittaa, vaikka heille maksetaan siitä.
Kasva aikuiseksi. Lopeta anopin kadehtiminen.
Enpä haluaisi sinua lasteni mummiksi,koska ajattelet lastenlasten kanssa vietetyn ajan ihan työksi..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja onkos se vielä sit oikein,että miehen lapsia kyllä ottaa harva se viikonloppu yökylään ja jos me ollan erehdytty kysymään joskus niin vastaus on että "Ei nyt jaksa,kun on ollut tässä hoidokkeja",eli meidän "vuoro"ei pääse tulemaan koskaan,sillä miehen veljen lapset vievät kaiken jaksamisen..Ei sitten enää kehtaa edes kysyä..
Eli anopin pitäisi hoitaa omat kahden lapsen lapset, sitten miehen lapsenlapset. Milloin oikeasti saisi levätä? Työkseen hoitaa lapsia.

Sinä olet lapsesi tehny. Lopeta se anopin elämän kadehtiminen. Anna lapsesi lastenkotiin, jos lepäilyä kadehdit niin kovasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä halua enää omat kasvatettuani ottaa 3 alle kouluikäistä hoiton. En kehtaisi edes pyytää keneltäkään, enkä edes MLL:n hoitajaa kehtaisi soittaa, vaikka heille maksetaan siitä.
Kasva aikuiseksi. Lopeta anopin kadehtiminen.
Enpä haluaisi sinua lasteni mummiksi,koska ajattelet lastenlasten kanssa vietetyn ajan ihan työksi..
Kyllä. Lasten hoitamisessa on iso vastuu, ja aloittajan tyylistä päätellen, olisi vain pas.kaa niskassa, ihan sama miten hoitaisi, aina tekisi väärin. En tosiaan haluaisi koskea pitkällä tikullakaan.

Montako lasta sinulla on? Oletko hoitanut heitä pitkään kotona?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olisin anoppisi, en todennäköisesti haluaisi edes tavata. Inhottavaa kytätä anopin elämää, miksi et jätä häntä rauhaan? Hänellä on oikeus elää kuten haluaa. Varmasti opetat lapsesikin tuollaiseksi, vahtimaan toisia ja puhumaan heistä pahaa takanapäin.

En todellakaan haluaisi teitä tavata, jos olisin anoppisi.
Enkä minä sinua,että samoin!
 

Yhteistyössä