Ärsyttävin teko petikumppanilta sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
Eräs teiniajan poikaystävä oli niin hätääntynyt kun tuli seksin aika, ettei huomannut jyystävänsä reisien väliin ???? ja tämä sama toistui myös toisella kertaa. Kolmannella kerralla uskalsinkin sitten jo itsekin vähän neuvoa ja sai vehkeet vesille asti ????

Yhdellä oli tapana ulista orgasmin kourissa. Naurattaa yhä kun koiran ulvoessa muistuu tuo mies mieleeni ????

Ja on käynyt myös niin, että oltiin todella ihastuneita ja tapailtu viikkoja ja koitti sen ekan yhteisen yön aika. Tunnelma kihisi kuumuutta ja voi kuinka kaikki tuntui hyvältä, kunnes...Mies riisui housunsa ja näin I-S-O-I-M-M-A-N peniksen koskaan! Sitä sitten soviteltiin muhun edestä ja takaa, ylhäältä ja sivulta ja ei, ei sitten millään saatu kärkeä syvemmälle kun sattui molempiin. No hän hoiteli mut nuolemalla ja mä hänet käsin ja rintojen välillä ???? jälkikäteen mies tirautti kyyneleet kun kuulemma aina käy näin. Tapailtiin vielä pari kk ja siihen se loppui ettei koskaan saatu yhdyntää aikaiseksi. Vuosi sitten kuulin hänen tulleen isäksi joten oli löytänyt itselleen sopivan naisen ???? tässä ei muuta ärsyttävää ollut kuin kertakaikkiaan liian iso penis. Luulin siihen asti ettei sellaisia olekaan.
 
Exäni joka iältään 24 ja minä 29 tahtoi aina fritsuja, ikään kuin merkkinä muille että saatu on! Omaan ihoon jää helposti jälki ja piti aina tarkkaan valita paikka jonne hän sai jäljen imaista jotta sitten kehtasi töihin mennä... Hänen ihoonsa taas ei jäänyt kuin pieni pläntti vaikka 5minuuttia veren maku suussa ja suu täysin puutuneena yritin imeä. Tietysti sen imu session jälkeen heti peilistä tarkistamaan ja jos ei tulos miellyttänyt niin eikun uusiksi.. todella uuvuttavaa ja täysin perseestä koko touhu!!!
Olisit käyttänyt imuria.
 
"Mies-81"
Se ärsyttää kun te naiset ette osaa ajatella muuta kuin seksiä siksi koska teillä on aivot jalkovälissä ja että te kerjäätte meiltä miehiltä koko ajan seksiä, vaikka kukaan mies ei seksiä naisten kanssa halua.
 
vierailija
Yks sankari hyökkäs kylään ko mulla oli jalka kipsissä. Sen oli pakko saada kun ei oltu pantu vielä vaan olin pihdannu (lähinnä koska se ei muuta halunnukkaan). Repi sit multa housut päältä sohvalla, nylkkäs päällä (itehän en juuri voinu liikkua ko oli polveen asti koipi paketissa), hyppäs laukeemisen jälkeen peseen munansa, puki ja lähti johki pikkujouluihin.

Olin vähän wtf. Sitä ois voinu raiskaukseksikin nimittää, mutta musta se lähinnä oli huonoo käytöstä. En kyl vastaillu sen ukon viesteihin enää sen jälkeen.
 
vierailija
mä tapasin aivan uskomattoman typerän miehen.. oikeesti.. olin siinä antamassa suuseksiä miehelle, ja se sano et nyt hän on tulossa, että tuun sun suuhun. okei joo sitä odotellessa. kun mies luuli tulevasa, se KUSI mun suuhun!! hyi helvetti! se mies luuli ihan oikeesti että se laukeaa,mutta kaikkea muuta sieltä tuli.. ei tarvii varmaan kahta kertaa kysyä, nähtiinkö enää??
melko traumat siitä jäi! ;o
sun suuhun on KUSU
 
vierailija
Upeita nuo yhtäkkiset "miesten" valitukset, alko joskus 2015/17? Hahaa. Naisen vika, jos ei miehellä seiso.. pitäis vaan ruikata sisälle ja lähtee hakee olut... jaa ihan kauheaa tilitystä.
 

Yhteistyössä