Ärsyttävin raskausoire---> Maito?

Raskausaika on mun mielestä ihmeellistä upeaa aikaa, keho kehittyy hienosti tulevaan. Mutta tota maidon tuloa en voi ymmärtää??

Odotan esikoista viikolla 25 ja mulla on nyt nelisen viikkoa, etenkin saunomisen jälkeen, herunut rinnoista "jotain". Viime viikon lopulla sitä alko tuleen niin mahottomasti että soitin jo neuvolaankin että onko normaalia... Kyllä, kuulemma on.

Huh, huh... Mies pilailee että pitää alkaa lypsään sille kahvimaidot!

Muuten kaikki on ihanaa kun pahoinvoinnista ollaan päästy... ja kai tuokin valuminen on sitä valmistautumista mutta minusta kuitenkin ärsyttävää ja liian aikaista. Pitää vissiin hankkia liivinsuojuksia vai mitä ne nyt on =)
 
Mulla oli samaa kun esikoista odotin. Liivinsuojat oli käytössä rv 17 lähtien... Sängyn petarikin meni pilalle siitä keltaisesta mölöstä jota vuosi pitkin ja poikin kaiket yöt :| Saunassa sitä varsinkin tuli ihan hillittömästi...
Jännä juttu sinänsä kuitenkin se, etten oo imetysaikana koskaan tarvinnut liivinsuojia :xmas: Takaiskuventtiilit tisseissä vissiin...
 
Vieras
Mullekin alkoi loppuraskaudesta tulla maitoa rinnoista, varsinkin saunoessa! Ärsyttävää oli! Käytin liivinsuojuksia ainoastaan silloin kun vauva oli ihan pieni, sen jälkeen en enää niitä tarvinnu!
 
Mä olen kärsinyt närästyksestä siitä asti kun opettelin juomaan kahvia... eli se tuttu oire jo kymmenen vuoden ajalta! Niin tosiaan neuvolasta neuvottiin ettei saa mennä "lypsään" tai muuten puristeleen...
 

Yhteistyössä