ärsyttävin horoskooppimerkki ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja geena
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm...
Komppaan alkuperäistä. Vaikkakaan en tule toimeen lipevien kalojen tai pikkumaisten neitsyiden kanssakaan. Rapuja ja kauriita en vain kerta kaikkiaan ymmärrä.

Jousimiehet, toiset oinaat, leijonat, vesimiehet, vaa'at ovat mukavimpia.

-Oinas-

oinas2
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm...:
Komppaan alkuperäistä. Vaikkakaan en tule toimeen lipevien kalojen tai pikkumaisten neitsyiden kanssakaan. Rapuja ja kauriita en vain kerta kaikkiaan ymmärrä.

Jousimiehet, toiset oinaat, leijonat, vesimiehet, vaa'at ovat mukavimpia.

-Oinas-
täällä toinen oinas: minä tulen erittäin mainiosti toimeen kauriiden, rapujen ja neitsyeiden sekä kalojen kanssa.. vihaan V***n röyhkeitä jousimiehiä, leijonat on täysiä kusipäitä ja miespuoliset oinaat saa minut näkemään verenpunaista.

Nyt kerron jotain järkyttävää. .. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa!! :eek:
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:

Kaksoset, ja samasta syystä minkä ap kertoi, eli kaksnaamaisia ovat.
Kaksosmiehen kanssa en ole seurustellut, mutta yks ämmä kyllä näytti oikean karvansa tässä taannoin. Ja itse aina tärkeili horoskooppimerkeistä :headwall: mutta näytti kyllä toteen tässä asiassa omansa.

Enkä mä ole tärkeilevä kauris |O

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:
Hih, minäkin olen härkä, sen verran siis minäkin horoskoopeista tiedän. Ovatkohan härät yleisesti horoskooppeihin vastahakoisesti suhtautuvia? :D

Nalletar
Mä en ole koskaan voinut noihin horoskooppeihin oikein uskoa, kun en tiedä mikä mun horoskooppini on! Olen syntynyt 21.5 ja jossakin silloin syntyneet luetellaan häräksi ja jossakin kaksoseksi. Ja jos lukee tyypillisiä kuvauksia niin ne kaksi horoskooppia eroavat kovasti toisistaan. Härkä on sellanen rauhallinen ja kaksonen melkeinpä ylivilkas. Tai sitten mä olen ehkä siksi niin ailahteleva luonne ;) Vaaka horoskooppimerkistä mulle tulee eniten negatiivistä mieleen, mutta sekin johtuu siitä että pari sen "merkkistä" hankalaa ihmistä tunnen.

Ukko on kaksonen, eikä vielä ole tullut eteen tilanteita joissa olis ollut kaksinaamainen... Ja vaikka olen kauris, en koe itseäni mitenkään tärkeileväksi. Hiljainen ja vakava saatan olla... Pojat on vesimies ja neitsyt ja kumpikin niin jästipäitä kuin olla saattaa. En erityisemmin pidä mitään merkkiä ärsyttävänä.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Hih, minäkin olen härkä, sen verran siis minäkin horoskoopeista tiedän. Ovatkohan härät yleisesti horoskooppeihin vastahakoisesti suhtautuvia? :D
Minäkin olen härkä ja kyllä kieltämättä moni kuvaus pitää paikkansa.

Yhteistyössä