geena
ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
ihan samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja geena:ehdottomasti kaksoset ja syy: tämän merkin edustajat ovat kaksinaamaisia paskoja!! O ja he pettävät luottamuksesi varmasti.
täällä toinen oinas: minä tulen erittäin mainiosti toimeen kauriiden, rapujen ja neitsyeiden sekä kalojen kanssa.. vihaan V***n röyhkeitä jousimiehiä, leijonat on täysiä kusipäitä ja miespuoliset oinaat saa minut näkemään verenpunaista.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm...:Komppaan alkuperäistä. Vaikkakaan en tule toimeen lipevien kalojen tai pikkumaisten neitsyiden kanssakaan. Rapuja ja kauriita en vain kerta kaikkiaan ymmärrä.
Jousimiehet, toiset oinaat, leijonat, vesimiehet, vaa'at ovat mukavimpia.
-Oinas-
mikä on sinun h.merkkisi?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Useimmat, joiden kanssa en tule toimeen, ovat oinaita.
Hih, minäkin olen härkä, sen verran siis minäkin horoskoopeista tiedän. Ovatkohan härät yleisesti horoskooppeihin vastahakoisesti suhtautuvia?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Nyt kerron jotain järkyttävää. .. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa!!
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh:
vesimiesAlkuperäinen kirjoittaja m:mikä on sinun h.merkkisi?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Useimmat, joiden kanssa en tule toimeen, ovat oinaita.
Minäkin olen härkä ja kyllä kieltämättä moni kuvaus pitää paikkansa.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hih, minäkin olen härkä, sen verran siis minäkin horoskoopeista tiedän. Ovatkohan härät yleisesti horoskooppeihin vastahakoisesti suhtautuvia?Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Nyt kerron jotain järkyttävää. .. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa!!
Voin todistaa sen 100% varmuudella--> Mun horoskoppimerkki on härkä ja en ole sellainen, kuin osittain. Eli kukaan muukaan ei voi olla. Miksi horoskooppi olisi olemassa yhdellä.. mutta ei toisella hahah :kieh: