Jaa, niinku mun Pikkuinkkuli vai???? :'(Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No vähän häiritsee sellaset pitkät, yhteenpötköönkirjotetut.
niin muakin.. siis niin pitkät et tekstit siirtyy mainosten taa kun nikki esiintyy ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No vähän häiritsee sellaset pitkät, yhteenpötköönkirjotetut.
Mä en muuten oo yhtään mukavan oloinen :kieh: *murinaa* No, oon mä joskus...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mua on jotenkin aina häirinnyt nikki finttu :| En tiedä siis miksi, koska tyyppi nikin takana on mukavan oloinen
No siis jotenki kummasti mä olen saanut susta vähintäänkin inhimillisen kuvan Mut saatan olla väärässäkinAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä en muuten oo yhtään mukavan oloinen :kieh: *murinaa* No, oon mä joskus...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mua on jotenkin aina häirinnyt nikki finttu :| En tiedä siis miksi, koska tyyppi nikin takana on mukavan oloinen
(mistä sä oot päätelly et mä oon mukavan oloinen?? )
*muoks* pääasia, et jää mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kirves kädessä on saanut mut moneen kertaan miettimään, että onko sillä oikeesti kotona kirves kädessä. Mukavalta kyllä vaikuttaa, ettei siinä mitään Ei pahalla! Nimimerkki on vaa niin konkreettinen, että siitä näkee mielikuvan omassa päässään...