Ärsyttävimmät nimimerkit?

• Viestiketjun aloittaja eijaksa
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah!

Nytkin piti käydä lunttaamassa, että miten tuo kirjoitetaan (enkä tiedä menikö vieläkään oikein). Tuo Ruusan kangasajuruoho on vähän samanlainen kans - mun piilevä lukihäiriöni aktivoituu kun yritän lukea tai kirjoittaa noita kahta nikkiä.

Kiitos ja anteeksi :ashamed:

vieras
kirves kädessä on saanut mut moneen kertaan miettimään, että onko sillä oikeesti kotona kirves kädessä. Mukavalta kyllä vaikuttaa, ettei siinä mitään:D Ei pahalla! Nimimerkki on vaa niin konkreettinen, että siitä näkee mielikuvan omassa päässään...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mua on jotenkin aina häirinnyt nikki finttu :| En tiedä siis miksi, koska tyyppi nikin takana on mukavan oloinen :)
Mä en muuten oo yhtään mukavan oloinen :kieh: *murinaa* No, oon mä joskus...

(mistä sä oot päätelly et mä oon mukavan oloinen?? :) )

*muoks* pääasia, et jää mieleen ;)
No siis jotenki kummasti mä olen saanut susta vähintäänkin inhimillisen kuvan :D Mut saatan olla väärässäkin :LOL:

kirves kädessä ei niinkään ärsytä, mutta monesti kun lukee ensin aloituksen ja kuka sen on aloittanut tai viimeks nostanu, niin voi tulla tyyliin

"Saakeli ootas ku ukko tulee kotiin" kotona kirves kädessä
"että noiden lasten kaa" kotona kirves kädessä
"nyt se viimesen temppunsa teki! jne

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kirves kädessä on saanut mut moneen kertaan miettimään, että onko sillä oikeesti kotona kirves kädessä. Mukavalta kyllä vaikuttaa, ettei siinä mitään:D Ei pahalla! Nimimerkki on vaa niin konkreettinen, että siitä näkee mielikuvan omassa päässään...

Näin kävi myös mulla, ei kyllä ärsytä... :D

Yhteistyössä